Ik stelde voor om al dat politiek gekleurde extreme geleuter van links tot rechts te beperken tot 1 topic op dit Voetbalforum en daar maak jij bovenstaande van?
Dat het er in de politieke topics over gaat okay, maar de discussie spreidt zich meer en meer uit als een olievlek over het hele forum.Ik snap het probleem eigenlijk niet zo. Topics die mij niet interesseren lees ik gewoonweg niet. Maar onderwerpen hebben vaak meerdere raakvlakken. Zo is BLM maatschappelijk maar ook zeker politiek. Zo gaat dat ook bij de zat-zon discussie. Het probleem is wel dat soms sommigen te veel door zeveren. Dat ontstaat er een onprettige sfeer en ik kan best voorstellen dat mensen dan even geen zin meer hebben in dit forum. Vooral als wellicht voelen dat er op de man gespeeld wordt. Een felle discussie is prima, maar je kunt er ook voor kiezen de teugels wat te laten vieren ter bevordering van de sfeer.
Als je een bewust wat oubollig geschreven column plaatst kun je kritiek verwachten. Als je dat niet wilt moet je ze niet plaatsen of je schouders ophalen voor de kritiek.
Ik aan Jip en Janneke.
Zelfs de overschrijvingen van zondag vierdeklassers uit Zuid I zijn boeiender..
Hij is geloof ik gestopt met die humorloze onzin.
De enige verstandige keuze.
Zou hij die vraag bedoelen over een brief die de KNVB stuurde naar verenigingen ?
Zozo, wat een drukte.
Tip : Stoppen met die humorloze onzin, dat spaart tijd.
Wat moet of kan ik daar aan doen?Doe er dan wat aan.
Wat moet of kan ik daar aan doen?
Dan krijgen ze het verwijt dat ze noord-ooster pesten. En dat 12 keer, want hij houdt van herhalen.Doe er dan wat aan.
We sturen hem wel naar WZV.Als forum in zijn algemeenheid bedoel ik. Dit is een taak van de moderators.
Dat er op dit moment veel negativiteit in de wereld is hoeft niet op deze website te weerklinken en dat is een taak van ons allen.
We sturen hem wel naar WZV.
Jammer, maar Wij Zaterdagvoetbal lijkt me het forum voor NO, kun je er daar wat aan doen want wij zijn ten einde raad.Dat lijkt mij niet de bedoeling.
Jammer, maar Wij Zaterdagvoetbal lijkt me het forum voor NO, kun je er daar wat aan doen want wij zijn ten einde raad.