Eerder kinderachtig.Dat zou jammer zijn als dat de reden is om niet meer te komen.
Daar moet ik zelfs zeer veel moeite voor doen.Dus jullie krijgen het voor mekaar om in die 6 posts die er geplaatst worden per dag ook nog ruzie te krijgen :heinz:
Unregistere heeft daarentegen in de vroege corona tijd wel enorm zijn best gedaan om dit forum leuk te maken en te houden, daarnaast sowieso een prima poster en enthousiast forumlid. Op dit forum vol conservatieve tokkies (dank je Eus) worden uitspraken al gauw vreemd of verkeerd opgevat, lijkt me niet dat Unreg zich daar iets van aan moet trekken. Dus kom maar weer terug Unregistere, ik weet niet wat je gepost hebt, maar ik kan niet anders zeggen dan groot gelijk.
Hoop ik ook. Zijn columns zijn uitstekend!Nou dat viel toch wel mee? Lijkt me sterk dat hij daarom weg is, misschien gewoon vakantie?
Hoop iig wel dat hij terug komt.
Of al die politiek geladen topics/onderwerpen beperken tot 1 topic ipv dat dat ge-etter over het hele forum verspreid wordt. En als dat gezeik in topics komt waar het niet thuishoort verplaatsen naar het juiste topic. Ben het namelijk wel met waan eens.Inderdaad en dan kom ik weer even terug op mijn vraag of je bepaalde secties kunt negeren.
Als ik de lijst met verse onderwerpen aanklik heb ik regelmatig de indruk dat ik op een Baudet-groupie forum ben beland. Iedereen moet lekker zelf weten of ie een uberconservatieve huilstruik wil zijn, maar ik hoef het niet persé continu te zien.
(Maar goed, offtopic waarschijnlijk.)
Hij postte een paar links en daar werd nogal onderbuikerig op gereageerd door een paar anderen. Een beetje in lijn met de laatste weken dus.
Jij doet ook alles om mij een ban aan te smeren.Zullen we anders Ronald maar weer gaan toelaten?
Helemaal mee eens.Unregistere heeft daarentegen in de vroege corona tijd wel enorm zijn best gedaan om dit forum leuk te maken en te houden, daarnaast sowieso een prima poster en enthousiast forumlid. Op dit forum vol conservatieve tokkies (dank je Eus) worden uitspraken al gauw vreemd of verkeerd opgevat, lijkt me niet dat Unreg zich daar iets van aan moet trekken. Dus kom maar weer terug Unregistere, ik weet niet wat je gepost hebt, maar ik kan niet anders zeggen dan groot gelijk.
Nee SanMark. natuurlijkJij doet ook alles om mij een ban aan te smeren.