Wat is er gebeurd met?

JMD

Well-known member
Troost je, die komen echt weer online. Met ongetwijfeld een verhaal van deze strekking:
"De KNVB moet binnenkort echt knopen gaan doorhakken wat ze willen met de amateurs.
Zondagmannetje Van der Zee wil natuurlijk alles samenvoegen ten koste van de zaterdag.
Ik vind dat we af moeten van het gedrocht van de 2e divisie en weer naar 2 x 3 hoofdklasses moeten.
Wat vinden jullie."

Dan reageren Fregge of Joost of DGS of Dewaan of ik met:
"voor het amateurvoetbal is het het beste als we naar 1 piramide gaan, en dus alles samenvoegen, speeldag in principe zaterdag, speeltijd vrij"

En dan reageert NO/Ekster/Terhijde met:
"daar zijn die mensen weer die alles fout citeren, quotes verdraaien enz. Het zal mij niks verbazen als ik binnenkort geband word hier op dit forum van zondagliefhebbers"


:heinz:
 

U.G.

Well-known member
Hee Geinig topic dit, dus als je iemand mist dan geef je dar hier aan en dan komt diegene zich vanzelf weer melden ?

Ok, waar zijn de Spanjolen Raul, Xisco en Ska. Niet meer gezien sinds ik hier zit. Het Ronaldo-effect ?
 

de waan

Well-known member
Dan reageren Fregge of Joost of DGS of Dewaan of ik met:
"voor het amateurvoetbal is het het beste als we naar 1 piramide gaan, en dus alles samenvoegen, speeldag in principe zaterdag, speeltijd vrij"

Daar reageer ik al tijden niet meer op.
 

Unregistere

Well-known member
Troost je, die komen echt weer online. Met ongetwijfeld een verhaal van deze strekking:
"De KNVB moet binnenkort echt knopen gaan doorhakken wat ze willen met de amateurs.
Zondagmannetje Van der Zee wil natuurlijk alles samenvoegen ten koste van de zaterdag.
Ik vind dat we af moeten van het gedrocht van de 2e divisie en weer naar 2 x 3 hoofdklasses moeten.
Wat vinden jullie."

Dan reageren Fregge of Joost of DGS of Dewaan of ik met:
"voor het amateurvoetbal is het het beste als we naar 1 piramide gaan, en dus alles samenvoegen, speeldag in principe zaterdag, speeltijd vrij"

En dan reageert NO/Ekster/Terhijde met:
"daar zijn die mensen weer die alles fout citeren, quotes verdraaien enz. Het zal mij niks verbazen als ik binnenkort geband word hier op dit forum van zondagliefhebbers"


:heinz:

Ze lijken vooralsnog echt verdwenen. Best lekker rustig.
 

de waan

Well-known member
Van de andere kant: een goede opleiding is natuurlijk vooral een kwestie van geluk en veel jeugdleden hebben.
 

Ska P 187

Well-known member
Hee Geinig topic dit, dus als je iemand mist dan geef je dar hier aan en dan komt diegene zich vanzelf weer melden ?

Ok, waar zijn de Spanjolen Raul, Xisco en Ska. Niet meer gezien sinds ik hier zit. Het Ronaldo-effect ?

Ik denk ik post eens even een tijdje niets, kijken of ze me missen.
Op een gegeven moment... Tsja last maar , thanks U.G. de tranen staan me in de ogen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Voetbal Inside discussie was uit de hand gelopen. Unregistre zat interessant te doen over iets wat in een VI premium artikel stond, maar wat helemaal niet in het artikel stond. Ben ik en wellicht anderen iets te hard op ingesprongen. Daarna heb ik hem niet meer gespot. Heeft in het VI topic en volgens mij ook elders posts verwijderd. Jammer, buiten dat topic waardeer ik zijn bijdrages wel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou dat viel toch wel mee? Lijkt me sterk dat hij daarom weg is, misschien gewoon vakantie?
Hoop iig wel dat hij terug komt.
 
Bovenaan