De Groene Scout
Well-known member
Ook Ekster al een tijdje niet voorbij zien komen.
Dan reageren Fregge of Joost of DGS of Dewaan of ik met:
"voor het amateurvoetbal is het het beste als we naar 1 piramide gaan, en dus alles samenvoegen, speeldag in principe zaterdag, speeltijd vrij"
Troost je, die komen echt weer online. Met ongetwijfeld een verhaal van deze strekking:
"De KNVB moet binnenkort echt knopen gaan doorhakken wat ze willen met de amateurs.
Zondagmannetje Van der Zee wil natuurlijk alles samenvoegen ten koste van de zaterdag.
Ik vind dat we af moeten van het gedrocht van de 2e divisie en weer naar 2 x 3 hoofdklasses moeten.
Wat vinden jullie."
Dan reageren Fregge of Joost of DGS of Dewaan of ik met:
"voor het amateurvoetbal is het het beste als we naar 1 piramide gaan, en dus alles samenvoegen, speeldag in principe zaterdag, speeltijd vrij"
En dan reageert NO/Ekster/Terhijde met:
"daar zijn die mensen weer die alles fout citeren, quotes verdraaien enz. Het zal mij niks verbazen als ik binnenkort geband word hier op dit forum van zondagliefhebbers"
:heinz:
En dat terwijl dit weekend opleidingsinstituut Zeeburgia de overstap naar zaterdag bekend maakte.
Hee Geinig topic dit, dus als je iemand mist dan geef je dar hier aan en dan komt diegene zich vanzelf weer melden ?
Ok, waar zijn de Spanjolen Raul, Xisco en Ska. Niet meer gezien sinds ik hier zit. Het Ronaldo-effect ?
Ik denk ik post eens even een tijdje niets, kijken of ze me missen.
Op een gegeven moment... Tsja last maar , thanks U.G. de tranen staan me in de ogen.
En U bent?
1 van de noord-oosters
Ik denk ik post eens even een tijdje niets, kijken of ze me missen.
Op een gegeven moment... Tsja last maar , thanks U.G. de tranen staan me in de ogen.