VTBL

Batigoal

Well-known member
1221_VTBL.jpg


Een topic over de nieuwste aanwinst in het rijtje voetbalprogramma's op televisie kan natuurlijk niet ontbreken. Wat is het verdict van de heren analytici op dit forum?
 

de waan

Well-known member
Wat is dit? Een programma waarin mensen praten over van alles rondom het voetbal?

Origineel concept.
 

Joost

Well-known member
Wat is dit? Een programma waarin mensen praten over van alles rondom het voetbal?

Origineel concept.

Volgens iemand op de radio gisteren was er nog een gat in de markt tussen Studio Voetbal en Veronica Inside. daar springen ze nu in.
 

de waan

Well-known member
Hoeveel gaten denken ze dat er zijn voor voetbalouwehoerprgramma's?

En die 'authentieke' Theo Janssen ben ik onderhand ook wel een keer beu eigenlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klein stukje gekeken, maar Hasselbaink had ook niet heel veel te melden. Dat Koeman in de eerste aflevering zat was natuurlijk wel goed.
 

Batigoal

Well-known member
Kom kom, eerste aflevering nog maar. Programma moet nog groeien en op een gegeven moment is Heel Holland Bakt ook afgelopen. Wie wil er nou niet kijken naar hilarische social media-filmpjes die heel zijdelings iets met voetbal te maken hebben?
 

Makanaky

Well-known member
Ben klaar met TV an sich. Live wedstrijden zie ik nog, dat is het wel. Voor nieuws, series zijn er gelukkig andere, non-lineaire media. En bij samenvattingen kan ik nu gelukkig Tom Egbers' tenenkrommende en tevens nietszeggende gehakkel doorspoelen. Leve 2019!
 
Bovenaan