VTBL

Makanaky

Well-known member
Ja, noem het een afwijking.
Zolang de samenvattingen bij FOX nog niet toereikend zijn, ben ik op die raaskaller die ik liever niet wens te horen, aangewezen.
 

erka

Well-known member
Ben klaar met TV an sich. Live wedstrijden zie ik nog, dat is het wel. Voor nieuws, series zijn er gelukkig andere, non-lineaire media. En bij samenvattingen kan ik nu gelukkig Tom Egbers' tenenkrommende en tevens nietszeggende gehakkel doorspoelen. Leve 2019!

Live sport, live nieuws en hier en daar een goede docu en dat is het wel zo'n beetje voor mij.
 
G

Gast

Guest
Toch genoten van de uitZending met Willem van Hanegem. Daarbij werd er toch fatsoenlijk over HET spelletje gesproken.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
VTBL

Ze doen het tot dusver goed qua gasten.

Koeman en Van Hanegem zijn wel gasten van enig statuur. Verder is het vooral een programma met goede sfeer. Daardoor is het ook niet echt een spannend programma.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Ze doen het tot dusver goed qua gasten.

Koeman en Van Hanegem zijn wel gasten van enig statuur. Verder is het vooral een programma met goede sfeer. Daardoor is het ook niet echt een spannend programma.
Het helpt wat mij betreft niet dat van Hanegem ook al bij de Tafel van Kees zat in de ochtend.
 

Maasveld

Well-known member
Ze doen het tot dusver goed qua gasten.

Koeman en Van Hanegem zijn wel gasten van enig statuur. Verder is het vooral een programma met goede sfeer. Daardoor is het ook niet echt een spannend programma.
Over voetbal praten is nu eenmaal niet bijster spannend.
 

gevegt

Well-known member
Hasselbaink praat met zo veel meel in de mond, die wil nog een keer als trainer aan de bak.
Next.
 
Bovenaan