VTBL

Abubakari

Well-known member
Jan Boskamp en Theo Janssen hebben nog wel wat zinnigs te melden, maar de rest blijf ik niet voor hangen. Kijk sowieso nauwelijks voetbla, maar wat ik rond de CL wedstrijden van Ajax van Kuijt, Vlaar en Sneijder hoorde, was ik de hele tweede helft bezig mijn kromme tenen weer recht te krijgen. En de Mos en van der Meijde zijn er meer voor de entertainment dan dat ze echt iets toevoegen lijkt mij.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik denk persoonlijk dat i.t.t. wat die zenderbazen beweren er helemaal geen ruimte of animo is voor een voetbalprogramma. Men wilde weten wat die snor en hoe die zich nu weer uit zijn tegenstrijdigheden ging lullen. Presentator was niet belangrijk of daar dan Genee of Barbara Barend zat. Van der Gijp als clown was leuk, zeker in combinatie met Boskamp maar individueel zullen die ook geen honderdduizenden kijkers trekken. Wat Wesley Sneijder of Theo Janssen van Ajax - FC Groningen of Eagles - PSV vonden dat zal echt niet bij veel mensen de aandacht trekken. Dan maakt het echt niet uit of Genee dan op Veronica presenteert of Zijlemans bij RTL7. Wat dan weer wel kijkers gaat trekken is Vandaag Inside waar Johan Derksen aanstaande maandag het programma dat Genee het uur er voor gemaakt heeft gaat afzeiken en waarbij hij VTBL ook in mee neemt. Dat scoort schijnbaar wel.
 

Abubakari

Well-known member
Gewoon alles afzeiken dus, een soort twitter tv, precies wat voor een volk van ontevreden klagers en zeikerds dus😄
 

Miramar

Well-known member
Zojuist mezelf de kans gegeven om te kijken. Na 10 minuten afgehaakt. Alleen geneuzel wat ik sinds zondag op andere zenders ook al gehoord had. Het gezemel in deze voetbalkantine is leuker.
 

zwammy

Well-known member
Gisteren langs gezapt, zo dat was slecht zeg. Ik vind die presentator ook echt een dweil trouwens.
 

zwammy

Well-known member
Slechter dan Veronica Offside zal het toch niet kunnen zijn lijkt me?
Nou, daar bleef ik juist bij hangen gisteren, vond ik wel vermakelijk. Maar goed, dat was om half 1 snachts na de samenvattingen, dus wist niet of er nog iets anders op tv was. Maar die vd Meyde en Sneijder kan ik beter hebben dan Maduro en die booskijker.
 

Pascallovic

Well-known member
Slechter dan Veronica Offside zal het toch niet kunnen zijn lijkt me?
Schijnbaar wel gelet op de kijkcijfers, al verwacht ik ook niet dat een Veronica Offside het lang gaat volhouden. De kijkers die de zenderbazen zeggen te zien voor een voetbaltalkshow, die zie ik totaal niet zolang je dagelijks Gijp, Genee en Derksen een uur hebt.
 
Bovenaan