Pascallovic
Well-known member
Nee. Naar beiden wil bijna niemand kijkenDat zou elkaar dus niet echt hoeven te bijten.
Nee. Naar beiden wil bijna niemand kijkenDat zou elkaar dus niet echt hoeven te bijten.
Er is sowieso geen talkshow die leuker is dan wij zijn.Zojuist mezelf de kans gegeven om te kijken. Na 10 minuten afgehaakt. Alleen geneuzel wat ik sinds zondag op andere zenders ook al gehoord had. Het gezemel in deze voetbalkantine is leuker.
Ze leveren slechts 17.000 kijkers in.
Gisteren niet, want ze leverden er 39.000 in.😬Ik zie ze met de uitzending wel minder kijkers inleveren.
Inderdaad, komt op mij over alsof Frans Bauer op zondagavond studio sport gaat presenteren.Gisteren langs gezapt, zo dat was slecht zeg. Ik vind die presentator ook echt een dweil trouwens.
Slechter dan Veronica Offside zal het toch niet kunnen zijn lijkt me?Gisteren langs gezapt, zo dat was slecht zeg. Ik vind die presentator ook echt een dweil trouwens.
Gisteren niet, want ze leverden er 39.000 in.
Slechter dan Veronica Offside zal het toch niet kunnen zijn lijkt me?
Nou, daar bleef ik juist bij hangen gisteren, vond ik wel vermakelijk. Maar goed, dat was om half 1 snachts na de samenvattingen, dus wist niet of er nog iets anders op tv was. Maar die vd Meyde en Sneijder kan ik beter hebben dan Maduro en die booskijker.Slechter dan Veronica Offside zal het toch niet kunnen zijn lijkt me?
Schijnbaar wel gelet op de kijkcijfers, al verwacht ik ook niet dat een Veronica Offside het lang gaat volhouden. De kijkers die de zenderbazen zeggen te zien voor een voetbaltalkshow, die zie ik totaal niet zolang je dagelijks Gijp, Genee en Derksen een uur hebt.Slechter dan Veronica Offside zal het toch niet kunnen zijn lijkt me?