Voormalige Godenzonen

De Wolf

Well-known member
Het is dus van een andere voormalige Feyenoorder :rumcolaa:

xxl.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Javairo Dilrosun is ??n van de spelers die Ajax op 16-jarige leeftijd verliet voor Engeland, maar daar komt hij niet meer in de plannen voor. Zijn contract loopt af en als hij de medische keuring doorstaat tekent hij bij Hertha BSC.
 

Eef de Kip

Well-known member
Heerlijk voorspelbaar maar goed, die jongens hoeven nooit meer te werken want ze zijn financieel helemaal onafhankelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verder hebben er een aantal vervolgens best een aardige carri?re. Ak?, Rekiki en Bruma hebben alledrie het Nederlands elftal gehaald. Een Achahbar die wel gebleven is, die speelt nu in de eerste divisie. Al moet ik zeggen dat ik vanuit de Ajax jeugd nog geen geslaagd voorbeeld ken.
 

De Wolf

Well-known member
Gevegt is eigenlijk van januari, maar hij viert volgens mij iedere maand wel een keer zijn verjaardag.
Die leeftijd zou ongeveer wel kloppen rond die dag.
 

gevegt

Well-known member
Jammer dat zo een geweldige prestatie van een Nederlandse club zo naar beneden wordt gehaald door leden die weer eens schijtlollig willen zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Mats Rits mislukte bij Ajax, maar maakt nu toch langzaamaan carri?re. Het voormalig toptalent is inmiddels 24 jaar en heeft getekend bij Club Brugge.
 

Abubakari

Well-known member
Vandaag 23 jaar geleden...
24 mei zal voor mij altijd een legendarische datum blijven.

694

Ja, dat was een mooie dag voor boer Gaaikema op het Friese platteland. :)

Ik denk dat het voor de meesten wel duidelijk is dat jij meer met mij bezig bent dan andersom.

Abubakari zei:
Als ik post dat ik klaar ben met dit soort discussies dan ga je me net zo lang aan mijn hoofd zeuren tot ik weer reageer, dus ik denk het niet.

Klaar.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan