Voormalige Godenzonen

vakx2.0

Banned
Ik wens iedereen hier een heel gelukkig, liefdevol en gezond leven toe.
Een 'eigen leven', ook buiten dit forum, waarbij ze niet meteen in de negatieve emoties schieten om een vakx post.

Leek me overduidelijk dat die gewraakte opmerkingen nou niet bepaald gemeend waren.

Maar goed... 'men' dacht van wel. Excuses JFK, Abu en Jamel. Zal het nooit meer doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik wens iedereen hier een heel gelukkig, liefdevol en gezond leven toe.
Een 'eigen leven', ook buiten dit forum, waarbij ze niet meteen in de negatieve emoties schieten om een vakx post.

Leek me overduidelijk dat die gewraakte opmerkingen nou niet bepaald gemeend waren.

Maar goed... 'men' dacht van wel. Excuses JFK, Abu en Jamel. Zal het nooit meer doen.

Ik weet dat je dat niet echt meende, maar zulke posts zijn gewoon niet zo tof en zien we hier liever niet. Dat weet je trouwens ook best wel.

Excuses geaccepteerd.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik wens iedereen hier een heel gelukkig, liefdevol en gezond leven toe.
Een 'eigen leven', ook buiten dit forum, waarbij ze niet meteen in de negatieve emoties schieten om een vakx post.

Leek me overduidelijk dat die gewraakte opmerkingen nou niet bepaald gemeend waren.

Maar goed... 'men' dacht van wel. Excuses JFK, Abu en Jamel. Zal het nooit meer doen.
Ik vind deze post net zo geloofwaardig als degene die is weggehaald:duim:
 

vakx2.0

Banned
Had jij er ook problemen mee, Gevegt?

Uiteraard dan ook voor jou: excuses for hurting you delicate feelings. ;-)

Nog meer gegadigden?... ben nou toch op dreef. :duim:
 

ElSimao

Active member
Een goede troll heeft niet zoveel tekst nodig om een dubieus doel te bereiken, die gooit er gewoon een kwartje in waarna alles "vanzelf" gebeurt.
 
Bovenaan