Voormalige Godenzonen

Batigoal

Well-known member
Ontopic dan maar weer met een opvallende toptransfer: Nemanja Gudelj heeft het in een jaar zo goed gedaan bij Tianjin Teda dat hij een transfer maakt naar de grootste club van China, Guangzhou Evergrande. Doet hij toch netjes.
 

Batigoal

Well-known member
Rafael van der Vaart heeft afgelopen weekend zijn seizoensdebuut voor FC Midtjylland gemaakt. :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voormalige Godenzonen

Anonieme rol bij een niet extreem anonieme club. Ik denk niet dat hij het spelletje minder leuk vind dan een Van Persie, maar qua professionaliteit is hij wel een stuk minder. Had leuk geweest als hij in de eredivisie was gaan voetballen, maar dat is voor zijn vriendin niet erg handig.
 

Unregistere

Well-known member
Toch wonderlijk dat PSV in die tijd zo dominant was. Ajax had toen een veel beter team dan later onder de Boer en nu.

Mwah, ze werden in 2002 en 2004 ook kampioen met deze kern. Daarna kwam PSV pas met al die titels op rij, maar dat was ook al wel een ander Ajax.
 

Batigoal

Well-known member
Javairo Dilrosun (19 jaar) is ??n van de vele Nederland talenten die naar Engeland vertrok. Hij ging op zijn 16e van Ajax naar Manchester City. Maar heel verrassend zien ze geen toekomst meer in hem. Zijn reputatie is vooralsnog blijkbaar nog in orde, want hij onderhandelt met Benfica.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat was van wat ik begreep wel een redelijk serieus talent. Ook heel erg slecht voor het Nederlands elftal dat talenten in hun ontwikkeling stagneren. Vanuit Manchester hoor je de laatste tijd wel positief over Chong, maar vooralsnog volgens mij geen minuut meegespeeld dus die kan binnenkort ook naar Portugal.
 

Abubakari

Well-known member
Of jong Almere City, daar zag ik Galactico Mink Peeters zaterdag anoniem meehobbelen nadat hij eerder bij VVV al niet aan spelen toe kwam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Of jong Almere City, daar zag ik Galactico Mink Peeters zaterdag anoniem meehobbelen nadat hij eerder bij VVV al niet aan spelen toe kwam.

Helemaal een onbegrijpelijk figuur. Die heeft vier jaar bij PSV in de jeugd gezeten, drie jaar bij Ajax en drie jaar bij Real Madrid. Je zal nooit weten wat er van zo?n speler terecht zou zijn gekomen als hij een normaal pad had bewandeld. Een Achahbar die heeft bijvoorbeeld destijds best wat grote clubs afgeslagen en die speelt nu eveneens in de Jupiler League.
 

Unregistere

Well-known member
Helemaal een onbegrijpelijk figuur. Die heeft vier jaar bij PSV in de jeugd gezeten, drie jaar bij Ajax en drie jaar bij Real Madrid. Je zal nooit weten wat er van zo’n speler terecht zou zijn gekomen als hij een normaal pad had bewandeld. Een Achahbar die heeft bijvoorbeeld destijds best wat grote clubs afgeslagen en die speelt nu eveneens in de Jupiler League.

James Efmorfidis is ook een mooie. Speelde voor de winterstop ook veel bij Jong Almere, met onder meer Ajax, Real, Bar?a en AZ op zijn cv.
 
Bovenaan