Voorbereiding 2020-21

Forza AZ

Well-known member
AZ speelde vanmiddag z'n eerste oefenwedstrijd van het seizoen:

AZ-RC Genk 0-1 (0-1)

19.Dessers 0-1 pen

Bizot (46.Verhulst), Svensson (46.Sugawara), Leeuwin (46.P. Koopmeiners), T. Koopmeiners (46.Ouwejan), Wijndal (46.Goudmijn), Midtsjø (32.Kramer (75.Gullit)), De Wit (46.Oosting), Clasie (46.Reijnders), Guðmundsson (46.Evjen), Aboukhlal (46.Druijf (75.Margaret)), Idrissi (46.Taabouni)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vanmiddag wezen kijken bij een open training met daarin een onderling duel van 45 minuten. Mooi om de mannen weer aan het werk te zien.

Wel wat rommelig en onwennig nog, maar dat is logisch na zo'n lange tijd zonder partijvormen en wedstrijden.

Aantal leuke talenten aan het werk gezien met Zaal (16), Boerhout (15) en Nunumete (17).

Nieuwtje was dat Veerman zijn contract heeft verlengd tot 2024!
 

Bernardo

Well-known member
Zaterdag tegen PEC Zwolle, mogen in eerste instantie 2000 supporters bij. Al haal je die in de vakantie nooit. Maar begint er langzaam weer op te lijken.
 
Seizoenkaarthouders van Heracles mogen één van de eerste drie oefenwedstrijden bezoeken. Zijn er nog kaarten over, dan kan je vanaf dinsdag 4 augustus proberen om kaarten voor de andere twee oefenwedstrijden te bemachtigen.

16 augustus zit ik met mijn oudste dochter bij Heracles - Sportfreunde Lotte.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Tegen Sparta mogen er 7.000 supporters De Kuip in. Seizoenkaarthouders hebben voorrang bij de verkoop. Dit is niet de maximale capaciteit, want er schijnt een of ander zomerterras te zijn die op een korte zijde op paterre en eerste ring de capaciteit ernstig beperkt.
 

Bernardo

Well-known member
Morgen gezellig een potje voetbal kijken.

Corona-huisregels Cambuur Stadion
– Zorg dat je het stadion binnenkomt bij de juiste ingang die hoort bij de tribune waarvoor je een kaartje hebt (zie e-ticket). Dit geldt ook voor de West-tribune, waarbij de ingang kassaplein van toepassing is voor de vakken 1 t/m 5 en de ingang Action/Noord voor vak 6 t/m 9
– Kom op tijd om drukte te vermijden, het stadion is geopend vanaf 16.00 uur
– Bij binnenkomst zal er een korte gezondheidscheck zijn
– Daarna verzoeken we iedereen om de handen te desinfecteren
– Zoals aangekondigd is er beperkt horeca beschikbaar. Bij binnenkomst kun je terecht bij één van de kiosken (volgens instructies van de stewards) en hierna dien je direct de tribune op te gaan
Let op: dit is het enige moment waarop we i.v.m. de coronaregels horeca kunnen aanbieden, de kiosken zijn geopend van 16.00 tot 17.00 uur
– Het is helaas niet toegestaan om te gaan staan, zingen of juichen tijdens de wedstrijd
– Toiletgebruik: dit kan/mag altijd, ook tijdens de wedstrijd. Houd hierbij wel rekening met de anderhalve meter
– In de rust verzoeken we iedereen om zoveel mogelijk op zijn/haar eigen plek te blijven zitten (toiletbezoek uitgezonderd)
– Blijf na het laatste fluitsignaal nog heel even zitten. Op aanwijzing van de stewards kun je gefaseerd het stadion verlaten

In algemene zin geldt nog steeds dat de 1,5 meter afstand leidend is, dat je niet naar het stadion moet komen bij klachten en dat je altijd de aanwijzingen dient te volgen van onze stewards

We zijn de eerste club in Nederland die weer voor een dergelijk aantal supporters gaat spelen en daarom willen we nogmaals benadrukken dat we deze corona-huisregels met elkaar dienen op te volgen en te handhaven. Hierbij doen we een beroep op ieders verantwoordelijkheidsgevoel en hopen we er samen met jullie een mooie voetbalavond van te maken op weg naar vollere stadions.
 

ALenstra

Well-known member
In de VI staat ook een verhaal over stadionbezoek tijdens de coronacrisis. Er wordt beschreven hoe een wedstrijdbezoek in het stadion eruit ziet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Morgen gezellig een potje voetbal kijken.

Corona-huisregels Cambuur Stadion
– Zorg dat je het stadion binnenkomt bij de juiste ingang die hoort bij de tribune waarvoor je een kaartje hebt (zie e-ticket). Dit geldt ook voor de West-tribune, waarbij de ingang kassaplein van toepassing is voor de vakken 1 t/m 5 en de ingang Action/Noord voor vak 6 t/m 9
– Kom op tijd om drukte te vermijden, het stadion is geopend vanaf 16.00 uur
– Bij binnenkomst zal er een korte gezondheidscheck zijn
– Daarna verzoeken we iedereen om de handen te desinfecteren
– Zoals aangekondigd is er beperkt horeca beschikbaar. Bij binnenkomst kun je terecht bij één van de kiosken (volgens instructies van de stewards) en hierna dien je direct de tribune op te gaan
Let op: dit is het enige moment waarop we i.v.m. de coronaregels horeca kunnen aanbieden, de kiosken zijn geopend van 16.00 tot 17.00 uur
– Het is helaas niet toegestaan om te gaan staan, zingen of juichen tijdens de wedstrijd
– Toiletgebruik: dit kan/mag altijd, ook tijdens de wedstrijd. Houd hierbij wel rekening met de anderhalve meter
– In de rust verzoeken we iedereen om zoveel mogelijk op zijn/haar eigen plek te blijven zitten (toiletbezoek uitgezonderd)
– Blijf na het laatste fluitsignaal nog heel even zitten. Op aanwijzing van de stewards kun je gefaseerd het stadion verlaten

In algemene zin geldt nog steeds dat de 1,5 meter afstand leidend is, dat je niet naar het stadion moet komen bij klachten en dat je altijd de aanwijzingen dient te volgen van onze stewards

We zijn de eerste club in Nederland die weer voor een dergelijk aantal supporters gaat spelen en daarom willen we nogmaals benadrukken dat we deze corona-huisregels met elkaar dienen op te volgen en te handhaven. Hierbij doen we een beroep op ieders verantwoordelijkheidsgevoel en hopen we er samen met jullie een mooie voetbalavond van te maken op weg naar vollere stadions.

Dat klinkt als neuken met een kartonnen tas om je lul. Veel plezier!

En over welke aantallen heb je het dan? 'Dergelijk aantal'?
 

Joost

Well-known member
In de VI staat ook een verhaal over stadionbezoek tijdens de coronacrisis. Er wordt beschreven hoe een wedstrijdbezoek in het stadion eruit ziet.
Ik zit nu in Zwitserland naar een oefenpotje te kijken en het is echt prima hoe er hier mee omgegaan wordt.
 

Joost

Well-known member
Roda wint de tweede helft van Meerssen met 2-0!

De eerste helft was voor Meersen met 3-0.
 

Bernardo

Well-known member
Dat klinkt als neuken met een kartonnen tas om je lul. Veel plezier!

En over welke aantallen heb je het dan? 'Dergelijk aantal'?
Mogen 2000 man in. Al word dat aantal nooit gehaald, vakantie periode en met deze regels.
 

stc

Well-known member
PSV - vv Una werd gisteren last minute afgelast daar iemand van vv Una positief op corona getest is. Hierdoor speelde PSV een onderlinge wedstrijd tussen team Denzel en team Nick. Het werd hier 1-1.
 

Bonehead

Well-known member
Seizoenkaarthouders van Heracles mogen één van de eerste drie oefenwedstrijden bezoeken. Zijn er nog kaarten over, dan kan je vanaf dinsdag 4 augustus proberen om kaarten voor de andere twee oefenwedstrijden te bemachtigen.

16 augustus zit ik met mijn oudste dochter bij Heracles - Sportfreunde Lotte.

Met alle geldende beperkingen laat ik het maar aan mij voorbij gaan. Als het klaar is wil ik naar huis en geen uur hoeven wachten naar groeiend kunstgras.
 

JMD

Well-known member
Wedstrijd is straks om 17 uur.
Oke. Dan hoor ik het antwoord op de vragen graag na afloop. Ben wel benieuwd namelijk..

(en het is dat Leeuwarden zo ver van hier is, anders was ik wel even langsgekomen als er nog plek was, want ik ben wel weer toe aan een voetbalduel live volgen)
 

Bernardo

Well-known member
Oke. Dan hoor ik het antwoord op de vragen graag na afloop. Ben wel benieuwd namelijk..

(en het is dat Leeuwarden zo ver van hier is, anders was ik wel even langsgekomen als er nog plek was, want ik ben wel weer toe aan een voetbalduel live volgen)

Was prima joh. Op papier zijn er veel regels, in de praktijk valt het wel mee. Miste alleen mijn biertje.

Alleen het juichen, schreeuwen, zingen gaat in de competitie echt wel een dingetje worden. Nu staat er geen spanning op en gaat het nergens om, maar straks als het er omgaat wel.

Prima Cambuur gezien en een dik verdiende 2-0 overwinning op PEC Zwolle.
 

Abubakari

Well-known member
Zelfde als met de bioscoop, waren ook allemaal mensen die niet gingen want met al die regeltjes is er niks aan. Enige verschil is dat je je handen wast en dat het een stukrustiger is dan normaal. Als ik Bonehead was zou ik ook gewoon gaan, je zit echt geen uur na afloop in het stadion. Misschien 5 of 10 minuten langer, maar met het beperkte aantal mensen wat naar binnen mag waarschijnlijk zelfs dat niet eens.
 
Bovenaan