Voorbereiding 2019/2020

Unregistere

Well-known member
De clubs uit de regio Rijnmond voetbalden ook weer.

Feyenoord won met de nodige moeite met 1-2 bij FC Dordrecht. Marouan Azarkan maakte na rust de 0-1 en de 1-2. Tussendoor maakte ex-Feyenoorder Jaron Vicario gelijk namens de Schapenkoppen.

Excelsior noteerde dubbele cijfers bij het Zeeuwse MZC '11. Jo?l Zwarts tekende voor de helft van de productie. Ook Dogucan Haspolat, Dave van Delft (3) en een onfortuinlijke Zeeuw, die zijn eigen goalie passeerde, deden een duit in het zakje.

Sparta won gisteren al met 1-0 van het Poolse Zaglebie Lubin door een goal van Abdou Harroui. Dit duel werd gespeeld in Delden, waar Sparta op trainingskamp was.
 

de waan

Well-known member
Vroomshoopse Boys oefende alvast voor de bekerwedstrijd tegen EVV en hield de schade aardig beperkt tegen Heracles Almelo: 0-4.
 

Forza AZ

Well-known member
AZ-Club Brugge 5-2 (2-0)

5.Gu?mundsson 1-0
12.Stengs 2-0
60.Gu?mundsson 3-0
64.Johnsen 4-0
68.Druijf 5-0
74.Openda 5-1
85.Vossen 5-2

De Boer, Svensson (62.Sugawara), Hatzidiakos (62.Kramer), Wuytens (46.Vlaar), Wijndal (62.Gullit), Midtsj? (62.Reijnders), Til (62.Taabouni), T. Koopmeiners (62.Goudmijn), Stengs (62.Helmer), Boadu (62.Druijf), Gu?mundsson (62.Johnsen)
 

Eef de Kip

Well-known member
Ajax won overtuigend met 5-2 van Anderlecht in een besloten oefenwedstrijd. Nieuwe manager Kompany van Amderlecht had zichzelf opgesteld, maar veroorzaakte door zwak optreden 2 tegengoals. De Wit (2x), Pierie, Jensen en Huntelaar waren de doelpuntenmakers voor Ajax.

Heb net die samenvatting nog even gezien maar het had na een kwartier ook 0-3 kunnen staan, zeg er niet echt overtuigend uit achterin. Dankzij 2 slippertjes van Kompany kom je dan met 2-0 voor maar een tikje geflatteerd vond ik het wel.
Verder vraag ik me af met hoeveel spelers van de basis gisteren je dit seizoen gaat voetballen. Maximaal 2, misschien 3 denk ik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond Noa Lang aardig spelen.

Bij Anderlecht viel die Lutonda (zoiets) positief op.
 

Pascallovic

Well-known member
Noa Lang speelde prima inderdaad. Dest kan dit seizoen weleens zijn debuut gaan maken als rechtsback, want qua niveau is ie niet minder dat Kristensen. Ben echt benieuwd wat het plan met Pierie is. Verdedigend heeft ie nog heel veel stappen te zetten(zie ook de 2-1). Heb echter niet de illusie dat ie zonder speeltijd of in de KKD veel verder komt in zijn ontwikkeling.

Doku viel bij Anderlecht ook goed in. Dat kan een leuke speler worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb alleen de goals gezien, maar begreep dat Magallan weer de dissonant was.
Op zich verdedigend geen hele gekke capriolen uitgehaald. In balbezit en qua techniek valt hij echter totaal uit de toon t.o.v. al zijn teamgenoten en tegenstanders op het veld. Gisteren ook weer.
 

JMD

Well-known member
En ook het 2e oefenduel wordt door PSV niet in winst omgezet, 3-2 verlies tegen Nice.
 

zwammy

Well-known member
NAC wint met 3-0 van de nummer 6 van Kroati?. Dat word dus gewoon weer fluitend kampioen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een BeNeLiga lijkt mij wel mooi. Alle Nederlandse clubs in de Eerste BeNeLiga en alle Belgische clubs in de Tweede BeNeLiga.
 

Joost

Well-known member
Gisteren oefende Roda tegen Alemannia.

Dat was de 27e keer dat dat gebeurde.
Zouden er duels zijn die vaker als oefenwedstrijd op het programma stonden?
 
Bovenaan