Voorbereiding 2019/2020

Jacco

Well-known member
Quick'20 kreeg ook nog wat kansen op een derde of vierde goal, maar Ajax had ook meer kunnen scoren.
Veel doelpunten voor en tegen was ook een beetje het verhaal van vorig seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Sparta is gisteravond begonnen met een zuinige 1-3 overwinning op kersvers zondaghoofdklasser VOC. Bryan Smeets, Halil Dervisoglu en Laros Duarte scoorden voor Sparta, daarna werd Michiel Broeders de held van Hillegersberg door een goal te maken tegen de eredivisionist.
 

Atreides

Well-known member
Fc Emmen heeft met 8-0 gewonnen van het Drents Verbond. Nieuweling Kolar en proefspeler Ugrinic (2) bevinden zich onder de makers van de goals.
 

Unregistere

Well-known member
FC Emmen maakte ook Nieuw Buinen even in met 1-13. Uiteraard twee beregoede goals van Kolargol, maar ook De Leeuw (4) en invaller Quispel (3) waren op schot.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb Ajax-Aalborg aanstaan. Bij Ajax onder meer Varela, Pierie en Martinez in de basis, evenals Victor Jensen. Echt zomervoetbal en ik denk dat Aalborg al wat langer in de voorbereiding zit, want die spelen af en toe wel aardig. Staan ook met 0-1 voor. Bij Aalborg staan Tom van Weert en ons voormalig supertalent Lucas Andersen erin.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb Ajax-Aalborg aanstaan. Bij Ajax onder meer Varela, Pierie en Martinez in de basis, evenals Victor Jensen. Echt zomervoetbal en ik denk dat Aalborg al wat langer in de voorbereiding zit, want die spelen af en toe wel aardig. Staan ook met 0-1 voor. Bij Aalborg staan Tom van Weert en ons voormalig supertalent Lucas Andersen erin.
Die Magallan is weer lachwekkend slecht.
 

Batigoal

Well-known member
Die Magallan is weer lachwekkend slecht.

Veruit de slechtste man op het veld. Bizar dat ze ruim een jaar met hem bezig zijn geweest en hij tot nu toe vies tegenvalt. Martinez doet het prima, Pierie onwennig. Ekkelenkamp valt ook positief op. Aalborg had al lang en breed op 0-2 moeten staan. Tweede helft hoop ik wat talentjes aan het werk te zien.

Penalty door Van Weert op Varela gaat er niet in. Er is dus nog nooit een penalty tegen hem gescoord sinds hij Ajacied is. :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Veruit de slechtste man op het veld. Bizar dat ze ruim een jaar met hem bezig zijn geweest en hij tot nu toe vies tegenvalt. Martinez doet het prima, Pierie onwennig. Aalborg had al lang en breed op 0-2 moeten staan. Tweede helft hoop ik wat talentjes aan het werk te zien.

Penalty door Van Weert op Varela gaat er niet in. Er is dus nog nooit een penalty tegen hem gescoord sinds hij Ajacied is. :duim:
Het is niet eens vies tegenvallen. Hij kan niet voetballen en verdedigend is hij ook een drama. In een half jaar helemaal niks gezien waarom hij een potentiele ajaxspeler zou zijn. Pierie vond ik bij Heerenveen weinig bijzonders en nu helpt het natuurlijk niet als je Magallan naast je hebt.

Had 0-3 bij rust moeten zijn met die penalty en die grote kans 2 minuten later voor Kusk, na weer onbegrijpelijk spel van Magallan. Jensen begon de wedstrijd leuk, maar viel daarna terug. Hopelijk dat de jeugd na rust wat kan. Voor spelers als Gravenbergh zijn dit wel de momenten waarop je jezelf kan opwerken in de hierarchie.
 

Batigoal

Well-known member
Kort na rust werd het trouwens 1-1 door Danilo. Verder is het in de tweede helft niet heel spannend. Dest bevalt me prima.
 

de waan

Well-known member
Ho ho ho, regioteam Tubbergen, he. Met onder andere de niet te onderschatten Sjoerd Visschedijk.
 

Unregistere

Well-known member
De Rotterdamse clubs kwamen ook binnen de lijnen.

Feyenoord won met 0-6 bij zaterdaghoofdklasser SDC Putten. Jaap Stam stuurde een vrij jong team het veld in tegen de nieuwe club van onze oude trainer Cesco Agterberg. Dylan Vente, Marouan Azarkan en Crysencio Summerville scoorden voor rust, in de tweede helft pikten Naoufal Bannis, Cheick Tour? en Achraf El Bouchataoui hun doelpuntje mee.

Sparta speelde op het terrein van Excelsior '20 tegen een Schiedamse selectie. De teller stokte daar eveneens bij zes. Halil Dervisoglu (2) en Lorenzo Soares Fonseca scoorden in de eerste helft, na rust sloegen Ragnar Ache (2) en Dries Wuytens toe.

Excelsior noteerde de hoogste uitslag, maar zij hadden dan ook de makkelijkste opponent. Bij zaterdagderdeklasser IJVV De Zwervers kwamen de Kralingers tot dubbele cijfers. Testspeler Ahmad Mendes Moreira was op dreef. Hij maakte vier doelpunten en gaf ook nog wat assists. Ook Thomas Verhaar (2), Thomas Oude Kotte, Jeffry Fortes, Dogucan Haspolat en Jo?l Zwarts vonden het doel.
 
Bovenaan