Voorbereiding 2015/16

Mommiej

Well-known member
PEC verliest kansloos met 1-3 van Levante. Van Polen in blessuretijd vanaf stip nog eretreffer. Daarnaast Begois geblesseerd en dus alleen Boy de Jong nog over voor onder de lat...
 

Unregistere

Well-known member
Excelsior verliest met 1-0 van FC Den Bosch. Rotterdammer in Brabantse dienst Furhgill Zeldenrust maakte de enige treffer.
 

De Groene Scout

Well-known member
PSV moest het vandaag af leggen tegen Valencia. Het werd 1-0 voor de Spanjaarden.
De duels tussen FC Lienden en De Graafschap en FC Groningen-Roda JC zijn verplaatst vanwege de storm naar morgenmiddag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch wel met de top 5/6?

Mwah. Aangezien ze vorig seizoen al 10e zijn geworden en er dit seizoen een nog zwakkere selectie staat, zou het me sowieso verbazen als ze mee gaan doen voor directe plaatsing voor Europees voetbal.
 

zwammy

Well-known member
Mwah. Aangezien ze vorig seizoen al 10e zijn geworden en er dit seizoen een nog zwakkere selectie staat, zou het me sowieso verbazen als ze mee gaan doen voor directe plaatsing voor Europees voetbal.

Och ja dat is waar. Hoewel dat lijkt mij veel door de onrust ook kwam en de minpunten dat ze zo laag eindigden. Ik had ze wel niveau Heerenveen en Groningen geschat, maar ik denk dat ze richting NEC en Roda gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met de selectie van vorig seizoen hadden ze minimaal zesde moeten worden. Zonder puntenaftrek hadden ze dat ook niet gered. Gewoon een erg matige trainer.
 

De Groene Scout

Well-known member
Eghan in de spits is even een noodoplossing voor de eerste weken. Als Corona er weer is zal hij in de spits terecht komen.
Tja, die trainer dat kon wel eens het grootste probleem zijn. Gelukkig heeft hij nu wel een serieuze assistent en zijn de clowns om het elftal verdwenen.
 

Unregistere

Well-known member
RKC Waalwijk wint van NAC Breda. Toch best knap van ze. Doelpunt van Jonathan Kindermans, al vroeg in de wedstrijd. Adnan Bajic naar verluidt weer zeer goed. Kenny van der Weg moest de botte bijl hanteren om hem af te stoppen!
 

erka

Well-known member
Groningen-Roda JC 2-1
1-0 Linssen
2-0 De Leeuw
2-1 Cicilia

Swinkels kreeg, bijna traditioneel, rood. Hands dit keer.
 
Bovenaan