Voorbereiding 2015/16

Unregistere

Well-known member
FC Dordrecht blameerde zich vanmiddag op de eigen open dag. De oefenpot tegen het zondagteam van XerxesDZB, dat uitkomt in de tweede klasse, eindigde in 2-2....
 

Joost

Well-known member
Had het eerste team een paar weken geleden nog moeite met EVV, de reserves van Roda hadden geen kind aan JVC Cuijk; 2-5. De Cuijkse goals vielen toel er al 0-4 op het bord stond en 1 ervan was een erg makkelijk gegeven strafschop.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Pfffff Heerenveen, waar ben je mee bezig. Zelden zo'n ambitieloos clubje bij elkaar gezien. Supporters voor de gek houden, dat is wat ze doen. Lekker op de centen zitten en ondertussen elk jaar naar beneden in de begroting. Lekker teren op het verleden. En wat hindert als we weer een teleurstellende heenronde draaien? In de winterstop maar weer eens kijken.

Een ieder met voetbalverstand kon bepaalde zaken zien aankomen en de pijnpunten benoemen die Gearard die prima benoemt. Dat moet Vonk toch ook zien? Resultaat na de voorbereiding? Alleen maar tegen matige teams gespeeld en voorin en op het middenveld bij lange na niet goed genoeg. Dat wordt lekker billenknijpen tegen De Graafschap, want bij een tegengoal ben je de klos.


Natuurlijk spelen blessures mee, maar je ziet nu gelijk hoe je bezetting voorin en op het middenveld is. Er zijn geen opties bij het wegvallen van 1 of 2 jongens daar, laat staan dat de basisformatie genoeg kwaliteit heeft.
 

Joost

Well-known member
Ohja, Roda is terug in de Eredivisie :(

Ik constateer slechts ;)

Gebeurde vlak voor onze neus en er gebeurde eigenlijk niets. In de eerste helft wordt Rutjes op dezelfde plek op zijn hak getrapt, je hoort het contact nota bene en hij verliest zijn schoen maar geeft-ie niks...
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb echt geen idee wat ik van het nieuwe seizoen moet verwachten. Er zijn heel veel clubs nog niet klaar voor zover ik het kan beoordelen. Een Ajax, Feyenoord, FC Twente, Vitesse, SC Heerenveen, PEC Zwolle en AZ hebben sowieso nog wel wat werk of vind ik qua selectie erg pover. Een PSV kan ik nog niet echt pijlen, maar ook daar hebben ze niet zo'n bijzondere voorbereiding. Wie zal het gaan doen dit jaar? Het kunnen er een hoop zijn. Willem II heeft wel leuk ingekocht/gehuurd.
 

De Groene Scout

Well-known member
FC Twente heeft de voorbereiding afgesloten met een knappe 1-1 tegen Schalke 04. De nieuwe spits Olaitan maakte kort voor tijd gelijk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen gaat bij inhethoekje op training! We gaan het linkerrijtje halen!!!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zijn dus kansloos in De Kuip in januari.

Wel opvallend dat er clubs gewoon in Nederland gaan trainen en FC Twente met haar financi?le problemen rustig uitvliegt.
 

Shayman

New member
Die zijn dus kansloos in De Kuip in januari.

Wel opvallend dat er clubs gewoon in Nederland gaan trainen en FC Twente met haar financi?le problemen rustig uitvliegt.
Een beetje amateur hoofdklasser gaat toch ook even een weekje naar de zon? 40 man a 1000 euri lijkt me ook niet de grootste kostenpost gezien de bedragen die maandelijks aan lonen worden uitgegeven.
 

Lennard95

New member
Een beetje amateur hoofdklasser gaat toch ook even een weekje naar de zon? 40 man a 1000 euri lijkt me ook niet de grootste kostenpost gezien de bedragen die maandelijks aan lonen worden uitgegeven.
De meeste wel ook eerste klassers , toch een beetje fitheid die je opbouwt.
 

Forza AZ

Well-known member
AZ-Club Brugge 2-2 (in Los Barrios, Spanje)

13.Vlaar 1-0
24.Henriksen 2-0
42.Dierckx 2-1
45.Gedoz 2-2 pen
 
Bovenaan