Bestaat niet meer
Well-known member
Begois is jullie eerste keeper momenteel?
Begois is idd op moment de 1e keeper, Boy de Jong de 2e. PEC nog wel op zoek naar een 1e doelman, vraag me af hoe lang ze nog op de situatie Hahn willen wachten.
Begois is jullie eerste keeper momenteel?
Hahn lijkt me niet het type dat de tweede viool wil spelen.Begois is idd op moment de 1e keeper, Boy de Jong de 2e. PEC nog wel op zoek naar een 1e doelman, vraag me af hoe lang ze nog op de situatie Hahn willen wachten.
Als een speler echt weg wil, is het vaak heel onverstandig om hem aan zijn contract te houden. Verhuren kan natuurlijk ook nog een keer.Hahn heeft weinig te willen. Hij staat bij Feyenoord onder contract, dus Feyenoord bepaalt. En ik zie het niet gebeuren dat Feyenoord nog een keeper gaat halen. Dus Zwolle kan zich beter gaan richten op een andere optie.
Als een speler echt weg wil, is het vaak heel onverstandig om hem aan zijn contract te houden. Verhuren kan natuurlijk ook nog een keer.
Dan kun je hem dus beter nog een jaar ervaring op laten doen bij een andere club in de Eredivisie.Volgens mij heeft hij niet aangegeven dat hij echt weg wil. Ik wil trouwens nog zien of Vermeer dit seizoen afmaakt als eerste keeper.
Als Hahn dit seizoen niet op de deur klopt, is het volgend seizoen wel.
Volgens mij heeft hij niet aangegeven dat hij echt weg wil. Ik wil trouwens nog zien of Vermeer dit seizoen afmaakt als eerste keeper.
Als Hahn dit seizoen niet op de deur klopt, is het volgend seizoen wel.
Zou wel leuk zijn als Cabral een onverwachte comeback maakt. Las echter ook dat Willem II hem graag wil inlijven, dus mogelijk zet Schreuder hem wel gewoon een beetje in de etalage.
Dat idee heb ik er ook een beetje van. Zo'n dure gast bij de beloften is op dit moment ook niet handig voor Twente.
Ruststand is overigens al wel gewoon 0-2 achter.
Tegen Olympiakos geen schande. Prima ploeg is dat. Daar verliezen wij zaterdag ook met 0-3 van.