Voorbereiding 2015/16

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahn heeft weinig te willen. Hij staat bij Feyenoord onder contract, dus Feyenoord bepaalt. En ik zie het niet gebeuren dat Feyenoord nog een keeper gaat halen. Dus Zwolle kan zich beter gaan richten op een andere optie.
 

gevegt

Well-known member
Hahn heeft weinig te willen. Hij staat bij Feyenoord onder contract, dus Feyenoord bepaalt. En ik zie het niet gebeuren dat Feyenoord nog een keeper gaat halen. Dus Zwolle kan zich beter gaan richten op een andere optie.
Als een speler echt weg wil, is het vaak heel onverstandig om hem aan zijn contract te houden. Verhuren kan natuurlijk ook nog een keer.
 

Fabian

Active member
Als een speler echt weg wil, is het vaak heel onverstandig om hem aan zijn contract te houden. Verhuren kan natuurlijk ook nog een keer.

Volgens mij heeft hij niet aangegeven dat hij echt weg wil. Ik wil trouwens nog zien of Vermeer dit seizoen afmaakt als eerste keeper.

Als Hahn dit seizoen niet op de deur klopt, is het volgend seizoen wel.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij heeft hij niet aangegeven dat hij echt weg wil. Ik wil trouwens nog zien of Vermeer dit seizoen afmaakt als eerste keeper.

Als Hahn dit seizoen niet op de deur klopt, is het volgend seizoen wel.
Dan kun je hem dus beter nog een jaar ervaring op laten doen bij een andere club in de Eredivisie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij heeft hij niet aangegeven dat hij echt weg wil. Ik wil trouwens nog zien of Vermeer dit seizoen afmaakt als eerste keeper.

Als Hahn dit seizoen niet op de deur klopt, is het volgend seizoen wel.

Hij heeft zelfs aangegeven het niet een probleem te vinden en gewoon de concurrentie aan te gaan. Hij is destijds ook als tweede keeper gekomen om de concurrentie aan te gaan. Het enige dat is veranderd is dat Vermeer nu zijn concurrent is i.p.v. Mulder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Twente speelt zo tegen Olympiakos en ik zag op twitter de volgende opstelling voorbij komen:

Drommel, Andersen, Uvini, Bijen, Schilder, Ebecilio, Tapia, Ziyech, Cabral, Oosterwijk en H?lscher


Het middenveld is op zich prima, maar die verdediging en aanval... Oei oei oei.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Drommels drommels drommels... Overigens niet de eerste keuze de voorhoede in ieder geval. De achterhoede mis ik nog die Ter Avest en de keeper zegt met helemaal niets.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die keeper is van Oranje -19. Keepte een geweldige EK en wordt denk ik beter dan die andere twee matige keepers.

Achterin is Andersen geen onaardig talent, Peet Bijen weet ik niet hoe ver hij nu is en Uvini is een Braziliaan.

Voorin hebben Cabral en H?lscher natuurlijk alles in zich om een goede vleugelspeler te zijn. Misschien maken ze dat door deze minuten nu eindelijk waar kunnen maken. Oosterwijk is volgens een Twente collega wel een talent, maar fysiek nog niet rijp. Een beetje zoals Van Amersfoort bij ons.

En natuurlijk kunnen Corona, B?rven en Mokhtar voorin uit de voeten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang er geen alternatief is voor de spits, dan kun je beter Van Oosterwijk laten staan. Bij Feyenoord was Castagnios fysiek ook wat licht in het begin, maar die verbeterde zich ook snel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen gaat zaterdag de laatste keer oefenen. Thuis tegen Mallorca.

Zoals het er nu uitziet gaan we zo de competitie in.

Mulder; Marzo, St.Juste, Bijker, Cavlan; Vd Boomen, Thern, Vd Berg; Slagveer, Veerman/Namli, Larsson.

Nog niet de ideale elf dus, vanwege de blessures van Van Aken, Van Anholt en Buijs en het ontbreken van de hoognodige spits.

Heerenveen schijnt nu in de race te zijn voor de zoon van Zlatko Zahovic. Spits van Maribor en van horen zeggen iemand met een grote toekomst.
 

De Groene Scout

Well-known member
Schreuder is ineens erg tevreden over Cabral. Maakt een gedreven indruk in de voorbereiding, zodat hij hem vanuit de beloften toch weer aan de selectie heeft toegevoegd.
Wel erg mager deze aanval inderdaad. Kunnen op dit moment hooguit Mokhtar en Mokotjo nog bij komen.
Verdedigend blijven Katsikas en ter Avest uit voorzorg aan de kant, zelfs buiten de selectie (kleine pijntjes).
Drommel kon wel eens de verrassing worden komend seizoen. Hij lijkt in de pikorde Marsman voorbij te zijn gestreefd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Drommel heb ik zien keepen op het EK, vorige maand. Maakte toen een prima indruk. Maar hij is wel erg jong natuurlijk. Zeker voor een keeper is dat lang niet altijd een voordeel.
 

Unregistere

Well-known member
Zou wel leuk zijn als Cabral een onverwachte comeback maakt. Las echter ook dat Willem II hem graag wil inlijven, dus mogelijk zet Schreuder hem wel gewoon een beetje in de etalage.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zou wel leuk zijn als Cabral een onverwachte comeback maakt. Las echter ook dat Willem II hem graag wil inlijven, dus mogelijk zet Schreuder hem wel gewoon een beetje in de etalage.

Dat idee heb ik er ook een beetje van. Zo'n dure gast bij de beloften is op dit moment ook niet handig voor Twente.
Ruststand is overigens al wel gewoon 0-2 achter.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat idee heb ik er ook een beetje van. Zo'n dure gast bij de beloften is op dit moment ook niet handig voor Twente.
Ruststand is overigens al wel gewoon 0-2 achter.

Tegen Olympiakos geen schande. Prima ploeg is dat. Daar verliezen wij zaterdag ook met 0-3 van.
 
Bovenaan