Voorbereiding 2015/16

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb er nog niets van gezien, maar FC Twente speelt volgens mij fris en fruitig voetbal. Net opnieuw gewonnen, dit keer met 2-0 van Sivaspor.
Eghan lijkt voorlopig de spits te worden en Ziyech zwerft daar om heen.
 

Eresd?g?

Banned
Dacht dat Eghan meer aanvallende middenvelder was...

Ajax trouwens nipt met 1-0 verloren. Ik was niet echt onder de indruk. Hopelijk is het volgende week stuk beter.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bij Twente is er even geen echte spits, dus improviseren. Nu dus 2 potjes achter elkaar met een uit de spits weglopende Eghan en in die ruimte moeten dan middenvelders opduiken zoals Ziyech.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voorbereiding 2015/16

Ze hebben Oosterwijk waarin ze kennelijk niet zoveel vertrouwen hebben. B?rven is geblesseerd.
 

gevegt

Well-known member
Het lijkt er op dat, net als vorig jaar, veel hoolies de voorbereiding aangrijpen om eens lekkers los te gaan.
Nu weer in Utrecht.
 

De Groene Scout

Well-known member
Was ik enkele dagen nog erg positief over de voorbereiding van FC Twente, nu is dat even anders. Met veel beoogde 1e keus spelers staan ze halverwege tegen een stelletje Turken van Genclerbirligi SK met 0-5 achter. Tja, het is maar voorbereiding....
 

Batigoal

Well-known member
Was ik enkele dagen nog erg positief over de voorbereiding van FC Twente, nu is dat even anders. Met veel beoogde 1e keus spelers staan ze halverwege tegen een stelletje Turken van Genclerbirligi SK met 0-5 achter. Tja, het is maar voorbereiding....

Ah, Gen?lerbirligi is de jaarlijkse relploeg in de voorbereiding van Nederlandse clubs. Zijn er al rode kaarten gevallen?
 
Bovenaan