Hoe deed De Fockert het?
Haha, Clasie blijkt dus nog wel een echte Feyenoorder te zijn. Op trainingskamp in De Lutte moest de selectie van Southampton een stukje af leggen op de fiets. De fietsen stonden er nog van het Ajax-trainingskamp en bevatten een ajax-sticker. Jordy*weigerde*er op te fietsen en de begeleiding moest eerst de sticker verwijderen. Dan heb je wel karakter.
Niet veel te doen gehad, maar erg actief qua coaching en een paar goede acties bij corners.
Dat is wel vreemd ja. Voor 10 euro verwacht je toch op z'n minst alle basisspelers te zien spelen voor minimaal 45 minuten.Nee dat was niet bekend. Schandalig dus.
Ik hoop toch op een stuntje voor Vitesse. Zou toch schitterend zijn als Koeman op z'n bek gaat (bij AZ is hij namelijk niet zo populair sinds z'n ontslag in 2009 en "natrappen" van zijn kant).Vitesse wordt helemaal weggespeeld. Kijk er nu al naar uit
Vitesse is voor mij uitzondering. Die club gun ik niks. Bosz al helemaal niet. Maar Vitesse is toch kansloos. Hopelijk red AZ het wel en haalt Ajax de groepsfase van de C.L. Als Groningen ook zn puntjes pakt zou 6 a 7 punten voor Nederland hopelijk moeten lukken.Aha, dus dan maakt het niet uit dat het goed voor het nederlandse voetbal is dat de clubs zo lang mogelijk in Europa blijven.
Dat zou een zeer pikante loting zijn, maar hopelijk komt het niet zover en is Southampton dan al uitgeschakeld, het liefst door Vitesse.Hopelijk loot Southampton AZ in de groepsfase. Dan kan Koeman mooi revanche nemen,
Heerenveen - Almere. Larsson deed een helftje mee (en deed amper iets) en Namli de tweede helft. Verder alleen maar beloften en A-junioren (zelfs eerstejaars)
De Fockert
Schoop
Gartenmann
Van Koesveld
Voest
Amin
Huizing
Thorsby
Kada
Van Amersfoort (Vlap)
Larsson (Namli)
En verder nog op de bank: Oosterlen, Agbaljan en een keeper uit de A1.
Jizz?
Ben je lekker mee, zo'n naam. Zouden die ouders niet weten wat dat betekent of zijn ze gewoon pervers?