Voetbalplaatjes

de waan

Well-known member
Godsammekrake, wat voor dronken designamateur heeft deze lelijkheid bedacht? Past dan wel weer prima bij de ultieme lelijkheid van dit hele WK. Helpt allemaal mee om het totaalnegeren van dit kuttoernooi nog makkelijker te maken.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb inmiddels wat ingelezen. Topps heet het bedrijf dat de plaatjes nu verzorgd. Maar van wat ik zo begrepen heb maken ze er een beetje een potje van. Verschillende stijlen foto's, vaak zonder enige spelersinformatie. En rare keuzes, zoals een paar groepen op maar 1 of 2 pagina's, zoals bij de groep met Nederland, en dan relatief veel ruimte en plaatjes voor de deelnemers uit de playoffs voor EK-kwalificatie. Het zal waarschijnlijk de enige keer dat je een eindtoernooi-album met plaatjes van Luxemburg hebt bijvoorbeeld.

Ook qua spelers opvallende keuzes. Bijvoorbeeld Engeland heeft een willekeurige selectie met een paar spelers met amper interlands achter hun naam, terwijl gevestigde namen als Foden, Saka en Stones ontbreken. Toppunt is wel dat Middlesbrough-verdediger Luke Thomas uit de Championship er in staat, terwijl hij nog nooit ook maar genoemd is voor het nationale team. :D
 

Mario

Well-known member
Jammer dat Panini de rechten niet meer heeft. Ik heb in het verleden altijd plaatjes verzameld, dan is het jammer dat de opvolger er dan zo'n potje van maakt. Deze slaan we dus maar even over.
 

JMD

Well-known member
Panini werd ook wel steeds minder de laatste tijd. En ook steeds duurder. Ben vanaf EURO2004 weer gaan sparen (nadat ik eerder tot ik ongeveer 12 was Panini spaarde (ook eredivisie)), maar ben er op bij WK Qatar mee gestopt. Steeds meer plaatjes, steeds lelijker ook, steeds duurdere zakjes, het was gewoon niet leuk meer...
 

Batigoal

Well-known member
Typisch Amerikaans bedrijf zonder kennis van voetbal waarschijnlijk.

Overigens heeft Panini wél een stickeralbum voor de Copa America. Met ook een digitale versie die je gratis via de app kunt verzamelen. Dat deed ik toch de laatste jaren al omdat ik het een iets te dure hobby vind en die van de Copa zien er wel goed uit dus dat is weer leuk om te doen.
 

Abubakari

Well-known member
Typisch Amerikaans bedrijf zonder kennis van voetbal waarschijnlijk.

Overigens heeft Panini wél een stickeralbum voor de Copa America. Met ook een digitale versie die je gratis via de app kunt verzamelen. Dat deed ik toch de laatste jaren al omdat ik het een iets te dure hobby vind en die van de Copa zien er wel goed uit dus dat is weer leuk om te doen.
Linkje?😀
 

Batigoal

Well-known member
Nee, ik kan het niet op de computer vinden, alleen voor de telefoon. In de Play Store gewoon even zoeken op Panini Copa America en dat is 'm. Als je even googled op Panini Copa America codes vind je al talloze codes voor extra pakjes als je een vliegende start wilt maken.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, ik kan het niet op de computer vinden, alleen voor de telefoon. In de Play Store gewoon even zoeken op Panini Copa America en dat is 'm. Als je even googled op Panini Copa America codes vind je al talloze codes voor extra pakjes als je een vliegende start wilt maken.
Ik heb de laptop link ook al gevonden. Stuk leuker dan die mini plaatjes op je telefoon.
https://copaamerica.page.link?apn=c...n.com/r/MNZMQ&sd=Junte-se+à+Copa+America+Pani

Codes heb ik nog maar een paar van kunnen vinden. Heb jij een link waar (veel) staan?
 

Batigoal

Well-known member
Aha kijk aan! Dat is inderdaad veel leuker.

Ik dacht dat het er wat meer waren. Deze codes zie ik in elk geval:
CODECOPA2024
OPENCOPA2024
PACKCOPA2024
IGOTIGOTNEED
GIFTCOPA2024
 
Bovenaan