+1 #QutQatarHelpt allemaal mee om het totaalnegeren van dit kuttoernooi nog makkelijker te maken..
Logisch na al dat plakken. Gewoon even je handen wassen.Dan heb je vuile handen ;-)
Volgens mij een Amerikaans bedrijf.Topps heet het bedrijf dat de plaatjes nu verzorgd
Linkje?😀Typisch Amerikaans bedrijf zonder kennis van voetbal waarschijnlijk.
Overigens heeft Panini wél een stickeralbum voor de Copa America. Met ook een digitale versie die je gratis via de app kunt verzamelen. Dat deed ik toch de laatste jaren al omdat ik het een iets te dure hobby vind en die van de Copa zien er wel goed uit dus dat is weer leuk om te doen.
Nee, ik kan het niet op de computer vinden, alleen voor de telefoon. In de Play Store gewoon even zoeken op Panini Copa America en dat is 'm. Als je even googled op Panini Copa America codes vind je al talloze codes voor extra pakjes als je een vliegende start wilt maken.Linkje?😀
Topps is idd een Amerikaans bedrijf, vooral bekend van de honkbalkaarten.Volgens mij een Amerikaans bedrijf.
De plaatjes worden zo te lezen ook al om zeep geholpen. Blijf gewoon met Panini werken.
Ik heb de laptop link ook al gevonden. Stuk leuker dan die mini plaatjes op je telefoon.Nee, ik kan het niet op de computer vinden, alleen voor de telefoon. In de Play Store gewoon even zoeken op Panini Copa America en dat is 'm. Als je even googled op Panini Copa America codes vind je al talloze codes voor extra pakjes als je een vliegende start wilt maken.