Voetbalplaatjes

JMD

Well-known member
Volgens mij alleen de 20 ploegen die zeker zijn toch?

De 20 landen idd plus 'een introductie' van de overige 16 landen. Dus daar zal dan 1 pagina per land voor zijn ofzo...
 

Mario

Well-known member
Ik heb het Panini stickerboek voor EURO2020 cadeau gekregen met een hele zooi zakjes. Weer ouderwets plakken :giggle:
 

de waan

Well-known member
Weer net zo duur als in 2018? Daarom ben ik toen afgehaakt, dat was echt niet leuk meer.
 

JMD

Well-known member
Weer net zo duur als in 2018? Daarom ben ik toen afgehaakt, dat was echt niet leuk meer.
Volgens mij las ik ergens dat het nu 1 euro per zakje is.... Voor 5 plaatjes. Dat was een paar jaar terug nog 0,60 euro...
Plus daarbij dat het steeds meer plaatjes worden...

Ik ga van de week even kijken hoe of wat.
 

de waan

Well-known member
Ik heb overigens een jaar later wel via Catawiki een paar dozen gekocht, toen had ik voor een redelijk bedrag het boek toch nog compleet.
 

Abubakari

Well-known member
1938839E-066D-4FE2-84D8-A66A34243A8B.jpeg
47E41B7E-F7BC-48A6-A043-8B34DE0DEDEA.jpeg
3CB329AF-252C-4455-A0BD-DE02433ECF16.jpeg
Niet echt de mooiste voetbalplaatjes uit de WK geschiedenis. Laatste WK boek van Panini, vanaf het volgende toernooi heeft één of ander Amerikaans bedrijf de rechten.
 

JMD

Well-known member
Zelf de plaatjes gekocht of deze jpg's van internet? Nee idd, niet heel fraai. Wist overigens niet dat dit Panini's laatste WK was. Aan de andere kant, met de huidige WK zit het al op 600 plaatjes (denk ik), laat staan vanaf WK 2026 met 48 landen... En 1 pakje kostte in 2021 volgens mij 1 euro voor 5 plaatjes (of 6?)... Dat werd ook steeds duurder...
Ben wel benieuwd hoe dat andere bedrijf het gaat doen, en of het nog wel stickers worden of alleen van die cards...
 

Abubakari

Well-known member
Zelf de plaatjes gekocht of deze jpg's van internet?
Nee, plaatjes kopen doe ik al jaren niet meer. Deze komen uit het digitale spaarboek, kreeg vanne week een mailtje van Panini, vind ik dan nog wel grappig en is gratis.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Via de link op mijn telefoon kom je bij de appversie terecht, het is leuker ( “want groter) op de laptop of pc, die link stuur ik je straks wel als ik op mijn werk ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member

En wat codes voor gratis pakjes
p005018662164
fifa2022play
igotigotneed
playfifa2022
cocacolafifa
amagiadeacreditar
yourgiftpack
fifawc22game
 

Pascallovic

Well-known member
Vandaag de eerste plaatjes gekocht. Erg lelijk wat mij betreft. Ze hebben ook de nummering overhoop gegooid. Je hebt de eerste 3 letters van een land en dan nummer 1 t/m 19.
 
Bovenaan