Voetbalplaatjes

Abubakari

Well-known member
Dan betaal je je blauw aan een WK boek, staat maar ??n van de doelpuntenmakers van Rusland in het boek, op het nippertje met zijn goal in de 94' minuut. :cab:

fifa-world-cup-russia-2018-aleksandr-golovin-russia-043.jpg
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord-supporters hebben de komende maanden de kans om voetbalplaatjes van hun favoriete spelers te bemachtigen. De voetbalplaatjes zijn in omloop in 49 Jumbo-ketens in en rondom Rotterdam, Gouda, Dordrecht en Roosendaal. Met de voetbalplaatjes kunnen Feyenoord-fans hun 'Droomalbum' volplakken.

Bij elke 10 euro aan boodschappen krijgen klanten de komende weken drie Feyenoord-stickers. De actie loopt van woensdag 19 september tot zondag 18 november. In totaal kunnen er 168 verschillende stickers worden verzameld.

Bovendien maken de jongste Feyenoord-supporters kans op een Droomdag, waarbij de kinderen in de huid kruipen van een Feyenoorder en het nieuwste tenue ontvangen. Om kans te maken op een Droomdag moeten ouders van jonge Feyenoord-fans met een foto aantonen dat hun zoon of dochter de allergrootste Feyenoord-supporter is. Uit de inzendingen zal de club vijf winnaars per winkel kiezen.
 

Pascallovic

Well-known member
Hebben ze op het plaatje wel het actuele kapsel van St Juste meegenomen. Dat paarse kapsel fleurt zo'n boek toch op.
 

Batigoal

Well-known member
In totaal minimaal €560 om ze allemaal te verzamelen, te besteden binnen 2 maanden. Ik vind dat als best veel klinken.

Zijn het trouwens Feyenoorders van alle tijden of alleen van de laatste paar seizoenen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
In totaal minimaal ?560 om ze allemaal te verzamelen, te besteden binnen 2 maanden. Ik vind dat als best veel klinken.

Zijn het trouwens Feyenoorders van alle tijden of alleen van de laatste paar seizoenen?

70 euro per week boodschappen is voor een gezin met vier personen is op zich niet uitzonderlijk hoog denk ik. Alleen heb je met die stickers ook vaak dubbelen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik lees 168 verschillende plaatjes. Dat gaat natuurlijk nooit lukken tenzij je iedere vrije middag in de Jumbo gaat vragen om plaatjes bij mensen die het niet sparen.
 

stc

Well-known member
Bij de Albert Heijn kan je nu ook voor voetbalplaatjes sparen. Bij elke 10 euro krijg je 4 voetbalplaatjes.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoeveel zijn er? Als je net als bij Panini er meer dan 600 nodig hebt, dan ben je wel even bezig met 4 voor 10,-
 

stc

Well-known member
Hoeveel zijn er? Als je net als bij Panini er meer dan 600 nodig hebt, dan ben je wel even bezig met 4 voor 10,-

Het zijn 292 voetbalplaatjes. Dit zijn spelers, trainers, teamfoto's en clublogo's. Ook van de Oranje Leeuwinnen zijn er voetbalplaatjes.
 

Batigoal

Well-known member
Bij de Albert Heijn kan je nu ook voor voetbalplaatjes sparen. Bij elke 10 euro krijg je 4 voetbalplaatjes.

Het zijn 292 voetbalplaatjes. Dit zijn spelers, trainers, teamfoto's en clublogo's. Ook van de Oranje Leeuwinnen zijn er voetbalplaatjes.

Waar gaan die plaatjes over, wat is het thema? Of gewoon van alles wat zolang ze er maar aan kunnen verdienen?
 

stc

Well-known member
Ik had gisteren 2 pakjes. Heb in ieder geval al het plaatje van de trainer van PSV binnen.
 
Bovenaan