(Voetbal) stadions

BlauwVinger

Well-known member
Stamford Bridge was vroeger enorm groot.

WMjsLPW.jpg
 

Mario

Well-known member
Wellesley Road. Great Yarmouth.


k52hEmi.jpg

Staat er nog steeds en is momenteel onderkomen voor 'The Bloaters' (Great Yarmouth town FC) en de lokale atletiek vereniging. Ik kom al sinds mijn kinderjaren in Yarmouth, heb daar kennissen van de familie wonen.
 

JMD

Well-known member
Staat er nog steeds en is momenteel onderkomen voor 'The Bloaters' (Great Yarmouth town FC) en de lokale atletiek vereniging. Ik kom al sinds mijn kinderjaren in Yarmouth, heb daar kennissen van de familie wonen.

Beetje offtopic, maar is Yarmouth een leuke plaats??
 

Mario

Well-known member
Beetje offtopic, maar is Yarmouth een leuke plaats??

Niet meer, ik was er 5 jaar geleden voor het laatst en vond het er behoorlijk verpauperd. In mijn herinnering was het wel een leuke plaats, typisch Engelse badplaats met een grote boulevard, pier en een Leisure center en een inmiddels zwaar verouderd pretpark (pleasure beach) aan het strand. Yarmouth is wel een Brexit bolwerk trouwens, mede vanwege de (bijna verdwenen) visserij. Yarmouth ligt vlak bij Norwich, dat net als Norfolk zeker de moeite waard is, ook the broads National Park is een mooi gebied (waar de Noordzee en de rivier Yare elkaar ontmoeten) voor een korte vakantie.
 
Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
roc.jpg

Meer dan 20 jaar geleden hing Bonehead hier nog wel eens in de hekken zoals op 27 november 1996. Hoe lelijk ook weer mooi kan zijn. Rechts een betonbak voor de gasten. Niks geen koffie en een broodje, alleen maar staal! Een scorebord waar Ter Stal tegen Tankstation Leus voetbalde. Je kon voor een knaak een programmaboekje kopen om te zien dat toch echt VC Vlissingen tegen Haarlem moest zijn. Links stond een snackkar waar precies eens per vijf jaar het vet werd vervangen. De auto werd op een stuk gras neergezet nabij een caravanboer en als je portier open deed kon je die snackkar al ruiken. Het enige wat de koffie mee had wat ze er verkochten was de temperatuur. Ach, de nostalgie.
 

gevegt

Well-known member
Hoewel De Vrolijkheid niet meer bestaat, sluit ik niet uit dat de foto's van vorige week zijn.
 

Sjorro

Member
De Vrolijkheid, ik ben er vroeger als klein menneke een paar keer geweest. Zwolsche Boys uit in de Hoofdklasse B, was vaak een lastige pot voor De Treffers.
 

BlauwVinger

Well-known member
Een bezoekje aan Kenilworth Road, Luton, is niet compleet zonder een blik op de in de aan Oak Road terraced housing geïncorporeerde turnstiles. Vermoedelijk één van de top vijf gefotografeerde 'landmarks' van 'signature grounds'.

Het huis is te koop. Eindelijk!


SuwlYqH.jpg


WhuNuhN.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan