Voetbal op TV

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb gisteren fox opgezegd en ziggo sport totaal aangeschaft. Kost 10 euro minder en ik kan engels voetbal zien. En Max
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb alles bij KPN. Dat ga ik niet opzeggen voor Heracles- Nec of een Duits potje
 

Pascallovic

Well-known member
Ik had al Ziggo maar met dat gratis kanaal van ze waar je Max, Premier League en Primera Division op te zien krijgt is het helemaal goed.
 

de waan

Well-known member
Begrijp ik het trouwens goed dat die zender dan voor iedereen te zien is, ook als je geen abonnement op Fox hebt?
 

de waan

Well-known member
Maar naar die andere kanalen kijken toch alleen de echte zeloten? Die hoofdzender is de enige waar nog wel eens meer dan 100.000 mensen naar kijken. Of gaan ze Ajax en Feyenoord dan naar kanaal 18 verbannen?

Kan me in ieder niet voorstellen dat Fox hier uiteindelijk veel mee opschiet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Er zullen ook abonnees hun abonnement opzeggen. Dus ze zullen ook inkomstenderving hebben. Aan de andere kant hebben ze niet zoveel abonnees, dus ze zullen er wel mee winnen.
 

gevegt

Well-known member
Ze maken nu nog steeds verlies. Ze willen de hele markt in handen hebben en dan de prijzen verhogen.
Gewoon het Amerikaanse verdienmodel, zo moeilijk is dat toch niet?
 

Jozsef

New member
Het is dat Ziggo in Capelle (nog steeds) zwaar zuigt, anders was ik allang overgestapt. Heb ik normaal ook geen moeite mee.
Werkgever, energie, whatever.... Als 't me niet meer zint ben ik weg. En KPN, hoewel superstabiel, loopt wel meer en meer achter.

Ziggo doet 't slim. KPN heeft gewoon zitten slapen de laatste jaren.
 

de waan

Well-known member
Als achterlopen weigeren is om te buigen voor chantage van een bijna failliete kutzender dan heb ik daar geen enkele moeite mee.
 

Jozsef

New member
Waarin loopt KPN achter?

Gratis sportkanaal? Echt een mokerslag in de strijd om de kijker. KPN probeert krampachtig te compenseren met dat KPN Presenteert kanaal maar daar kijkt toch geen hond naar.

Ik kan 't objectief bekijken, want nogmaals: Ik heb geen enkele moeite met overstappen. Dat ze niet buigen voor Fox is te prijzen, maar dat spreekt voor zich.
 

de waan

Well-known member
Heeft dat sportkanaal echt voor veel overstappers gezorgd? Zijn daar cijfers van? Kan me daar erg weinig bij voorstellen, maar ik zal wel geen maatstaf zijn.
 
Bovenaan