Voetbal op TV

ALenstra

Well-known member
Vanmiddag vanaf 15.00 live op WDR Waldhof Mannheim-Sportfreunde Lotte, de return van de playoffs om promotie naar de 3e liga. De eerste wedstrijd eindigde doelpuntloos. Er worden 25.000 toeschouwers verwacht.
 

Pieros

Active member
Vanmiddag vanaf 15.00 live op WDR Waldhof Mannheim-Sportfreunde Lotte, de return van de playoffs om promotie naar de 3e liga. De eerste wedstrijd eindigde doelpuntloos. Er worden 25.000 toeschouwers verwacht.
Bedankt voor de tip. Ff kijken of we WDR hebben thuis. Mooi aantal toeschouwers voor dat niveau.
 

gevegt

Well-known member
Ze duiken daar net zoals hier en de hand gaat ook gewoon omhoog voor een gele kaart.
Wel iets trager dus nog beter te zien.
 

Batigoal

Well-known member
Volgend seizoen verhuist de Champions League van SBS6 naar Veronica. Programma, commentatoren en analytici verhuizen mee.
 

Abubakari

Well-known member
De televisie aan op een liveduel en het schakelprogramma op de laptop of tablet via stream. Dat is wel redelijk slim hoor.

Ik kijk alleen Ajax live, van de rest vind ik een samenvatting prima, zou dus niet slim zijn als ik er voor ging betalen.
 

de waan

Well-known member
Kortom, de ??n wil alles zien en betaalt daar graag voor, de ander (waaronder ik) vind het wel best en betaalt dus niet.

Best logisch allemaal.
 
Bovenaan