André
Well-known member
Ik heb gisteren fox opgezegd en ziggo sport totaal aangeschaft. Kost 10 euro minder en ik kan engels voetbal zien. En Max
ik heb ook alles bij kpn maar dan kan je toch gen ziggo kijken
Ik heb gisteren fox opgezegd en ziggo sport totaal aangeschaft. Kost 10 euro minder en ik kan engels voetbal zien. En Max
Daar zorgt de media aandacht wel voor.
Is Fox al gratis bij Ziggo?
Ziggo zit nog 4 jaar safe wat dat betreft. Voor gratis Fox moet je bij KPN zijn. Als het door gaat.Is Fox al gratis bij Ziggo?
Is niet gratis. Je betaalt 2 euro meer... Is een schijntje natuurlijk.Ziggo zit nog 4 jaar safe wat dat betreft. Voor gratis Fox moet je bij KPN zijn. Als het door gaat.
Contract KPN-Fox loopt tot vandaag, KPN heeft de rechtzaak verloren, geen idee wat KPN nu gaat doen, maar de keus is voor KPN of 2 euro extra en Fox1 gratis of heul geen Fox voor KPN'ers. Zal dus wel optie 1 worden. Dat ze even opschieten, ik vind het een prima idee, gratis Fox1. Als ze Ajax tenminste 90% op Fox1 uit blijven zenden.
Ik meen dat ik iets van 25 euro p/m betaal voor Fox, maar ik heb ook het buitenlands voetbal. Volgens mij is het 15 euro voor alleen de ere of buitenland en 25 voor de combi.Wat betaal je eigenlijk als "normale" abonnee voor Fox?
Ik weet niet de exacte aantallen, maar stel dat 10% van de abonnees ook FOX heeft, dan vangen ze nu per 100 abonnees: 10 x 15 = 150 euro.Dan wordt Fox toch ook niet heel veel beter van deze deal lijkt me. Of verwachten ze dat vrijwel iedereen 15 euro blijft betalen om ook Heerenveen-NEC te kunnen zien?
FOX wordt geleid door Amerikanen, die denken altijd veel te rooskleurig wat dat betreft...Dan wordt Fox toch ook niet heel veel beter van deze deal lijkt me. Of verwachten ze dat vrijwel iedereen 15 euro blijft betalen om ook Heerenveen-NEC te kunnen zien?
Gewoon de topclubs niet altijd op FOX1 plannen maar ook op de andere FOX zenders.
Weinig mensen zullen bereid zijn om 2 euro extra te betalen voor een zender waarop de topclubs niet te zien zijn.
2 euro per maand van elke KPN klant lijkt me een mooi begin om de verliezen te stoppen.Dan wordt Fox toch ook niet heel veel beter van deze deal lijkt me. Of verwachten ze dat vrijwel iedereen 15 euro blijft betalen om ook Heerenveen-NEC te kunnen zien?