Voetbal op de schop/Super League

PES5

Administrator
Forumleiding
Er erin?
Misschien was die extra aandacht voor jou vroeger ook wel goed geweest op school. Ik ben om. Invoeren Hankie!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voetbal op de schop

Oef, doet nu zelfs een De ElSimaotje. Of is het De ElSimao-tje?
 

JMD

Well-known member
Dan moeten JMD en PES5 zich er wel buitenhouden. Die zitten er emotioneel nog al aardig zwaar erin.

Huh? Waar heb ik hier gereageerd op dit alles?
Maar goed als je dat zo graag wilt dat ik reageer...
Blijft toch altijd opvallend dat niemand een mening heeft over hoe een chirurg of een bouwvakker zijn weer moet doen, maar dat werkelijk iedereen (?want ik heb zelf onderwijs gehad?) een mening heeft over het onderwijs.
 

JMD

Well-known member
Docenten kunnen makkelijk 10x een toets over hetzelfde onderwerp maken in plaats van de maximaal 3 die ze er nu moeten maken.

En dat is dus al de eerste misvatting. Je moet namelijk er wel voor zorgen dat al die toetsen van vergelijkbaar niveau zijn, en dat betekent dus dat ook toets 4, 5 enz maken tijd kost. Het is geen kopieerapparaatwerk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lees de posts van Pascallovic nog eens JMD en probeer het dan nog eens.

Hij bedoelt dit cynisch, als reactie op het voorstel van Hankie dat gebaseerd is op onwetendheid en ego?sme.
 

JMD

Well-known member
Lees de posts van Pascallovic nog eens JMD en probeer het dan nog eens.

Hij bedoelt dit cynisch, als reactie op het voorstel van Hankie dat gebaseerd is op onwetendheid en ego?sme.

Ok?. Ging even snel door dit topic heen. Blijkbaar te snel.
En heb nog een beetje een jetlag van deterugvlucht naar Nederland van vannacht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Huh? Waar heb ik hier gereageerd op dit alles?
Maar goed als je dat zo graag wilt dat ik reageer...
Blijft toch altijd opvallend dat niemand een mening heeft over hoe een chirurg of een bouwvakker zijn weer moet doen, maar dat werkelijk iedereen (?want ik heb zelf onderwijs gehad?) een mening heeft over het onderwijs.

PES5 en jij zijn een positieve uitzondering, maar ik ken veel mensen uit het onderwijs die ook alles beter weten over van alles.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat klopt trouwens. Niets zo erg als kinderen in de klas wiens ouders ook in het onderwijs zitten.

Overigens moeten er absoluut dingen veranderen, maar wat Hankie wil, is CL spelen met het budget van FC Oss. Er is de laatste 30 jaar zoveel gekort, dat we nu met de gebakken peren zitten. Geldt trouwens ook voor de zorg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is geen kopieerapparaatwerk.

Misschien moeten we daar maar eens mee gaan beginnen dan. Kunnen jullie gelijk meer aandacht geven aan de individuele student, waar jullie nu zogenaamd geen tijd voor hebben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
of dat ze wat vaker op DVK kunnen zitten onder werk tijd.

JMD kijkt tijdens zijn werk gewoon Wimbledon en de Olympische Spelen. Zijn studenten zijn dan zogenaamd hard voor zichzelf aan het werk. Ja leuk, maar dan moet je niet klagen dat je voor allerlei dingen geen tijd hebt.
 

JMD

Well-known member
Misschien moeten we daar maar eens mee gaan beginnen dan. Kunnen jullie gelijk meer aandacht geven aan de individuele student, waar jullie nu zogenaamd geen tijd voor hebben.

Dan hoeven we het ook niet meer na te kijken, want als de toetsen hetzelfde zijn lult zich dat direct door bij de leerlingen en heeft iedereen een 10.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voetbal op de schop

Dan hoeven we het ook niet meer na te kijken, want als de toetsen hetzelfde zijn lult zich dat direct door bij de leerlingen en heeft iedereen een 10.

Presteer jij ook beter. Haal je mooi je targets.
 
Bovenaan