Ik heb een afslag gemist in dit topic geloof ik.![]()
Dat was redelijk snel opgelost.De herinrichting van de competitie is te eenvoudig voor ons,
dus we zijn maar alvast verder gegaan met het schoolsysteem.
Er erin?
Misschien was die extra aandacht voor jou vroeger ook wel goed geweest op school. Ik ben om. Invoeren Hankie!
Dan moeten JMD en PES5 zich er wel buitenhouden. Die zitten er emotioneel nog al aardig zwaar erin.
Docenten kunnen makkelijk 10x een toets over hetzelfde onderwerp maken in plaats van de maximaal 3 die ze er nu moeten maken.
Lees de posts van Pascallovic nog eens JMD en probeer het dan nog eens.
Hij bedoelt dit cynisch, als reactie op het voorstel van Hankie dat gebaseerd is op onwetendheid en ego?sme.
Huh? Waar heb ik hier gereageerd op dit alles?
Maar goed als je dat zo graag wilt dat ik reageer...
Blijft toch altijd opvallend dat niemand een mening heeft over hoe een chirurg of een bouwvakker zijn weer moet doen, maar dat werkelijk iedereen (?want ik heb zelf onderwijs gehad?) een mening heeft over het onderwijs.
Het is geen kopieerapparaatwerk.
Misschien moeten we daar maar eens mee gaan beginnen dan. Kunnen jullie gelijk meer aandacht geven aan de individuele student, waar jullie nu zogenaamd geen tijd voor hebben.
PES5 en jij zijn een positieve uitzondering, maar ik ken veel mensen uit het onderwijs die ook alles beter weten over van alles.
of dat ze wat vaker op DVK kunnen zitten onder werk tijd.
of dat ze wat vaker op DVK kunnen zitten onder werk tijd.
Nou, die twee denken anders wel iets van voetbal af te weten.
Misschien moeten we daar maar eens mee gaan beginnen dan. Kunnen jullie gelijk meer aandacht geven aan de individuele student, waar jullie nu zogenaamd geen tijd voor hebben.
Dan hoeven we het ook niet meer na te kijken, want als de toetsen hetzelfde zijn lult zich dat direct door bij de leerlingen en heeft iedereen een 10.