AZ speelde anders na de thuiswedstrijd tegen Olympique Lyon op zondag om 12.30u uit tegen Willem II.
Wie is Klaasen?
In andere competities heb je soms ook op maandag wedstrijden dus ik begreep t standpunt wel. Was het er niet mee eens maar begreep hun punt wel.Waarschijnlijk bedoelt Satyr Davy Klaassen. De aanvoerder van jouw club die na een europese wedstrijd zo moe was.
Waarschijnlijk bedoelt Satyr Davy Klaassen. De aanvoerder van jouw club die na een europese wedstrijd zo moe was.
Goed stuk van Verbeek. 22 clubs vind ik alleen teveel, 20 is prima. Dan 3 rechtstreeks degraderen uit de Eredivisie en nog 1 play offs. :duim:
Idioot plan natuurlijk, aangezien de UEFA voorschrijft dat je geen gesloten competitie mag hebben.Naast een uitbreiding van de Eredivisie naar 22, wil Verbeek de hele promotie/degradatie tussen de Eredivisie en Eerste Divisie afschaffen.
Zie Frysl?n Hjoed van 24 maart op omropfryslan.nl Het stuk over de competitieopzet begint rond 26:40.
Idioot plan natuurlijk, aangezien de UEFA voorschrijft dat je geen gesloten competitie mag hebben.
Dat vind ik nog wel de minst belangrijke reden waarom dat een idioot plan is.