Je bedoelt: Logisch, na jarenlang niks te hebben gewonnen, wil hij prijzen pakken in Eindhoven
Je bedoelt: Logisch, na jarenlang niks te hebben gewonnen, wil hij prijzen pakken in Eindhoven
Vitesse haalt ook Ferro (25) van Benfica. Die stond een aantal jaar geleden wel bekend als één van de grotere talenten daar. Is er niet helemaal uitgekomen, is de laatste jaren ook verhuurd aan Valencia en Hajduk Split. Maar is volgens de verhalen wel een zeer degelijke verdediger en ook al behoorlijk ervaren. Kan best eens een leuke aanwinst zijn.
Vitesse is ieder jaar maar weer afwachten met de vele wisselingen. Openda, Bazoer, Doekhi, Rasmussen, Dasa; dat is wel heel veel kwaliteit dat is vertrokken. En tot nu toe alleen 3 verdedigers gehaald (ook nog de ervaren rechtsback Arcus van Auxerre). Moet nog een hoop gebeuren in Arnhem.
Heeft alles gespeeld, als hij niet geblesseerd of geschorst was. Die schorsing was trouwens na een doodschop op Antony, dus dat is juist een extra pluspunt.Was altijd wel een stabiele verdediger toch?
Thanks!Naar mijn mening een redelijk stabiele verdediger, kopsterk, en redelijk snel. Vond hem niet zo intelligent overkomen. En dan bedoel ik qua slimme passes of aanvoelen dat op een bepaald moment de bal wegrossen beter is dan pingelen. Ik twijfel of hij goed genoeg is voor de basis van Feyenoord. Las in een artikel dat hij gehaald is als stand-in van Senesi, en dat klinkt wat mij betreft logisch...
Drie invalbeurten in het eerste en voor de rest enkel ervaring in de zwakste Regionalliga die er is. Die in Bayern.Maar weer een 18-jarige voor Vitesse: spits Gabriel Vidovic van Bayern München gaat waarschijnlijk gehuurd worden.
Lijkt mij sowieso niet dat een 18 jarig talent van Bayern dit elftal van Vitesse aan de praat gaat krijgen.