Vitesse Transfer topic

Batigoal

Well-known member
Met alleen tieners ga je het niet redden inderdaad. Daarom komt er ook nog een spits van 20 bij! Bartosz Bialek is een lange Pool die gehuurd wordt van Wolfsburg.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zag dat Castaignos geen club heeft en zelf enkele Eredivisieclubs heeft aangeschreven om er in ieder geval eens mee te trainen. Dat lijkt me nu een typische Vitesse-spits.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Seizoen Vitesse maakte hij twee goals, dus ik denk niet dat ze die gaan halen.
 

Jef400

Well-known member
Was dat bij Feyenoord een goed seizoen dan? Ik dacht dat hij er net aan mee door kon omdat hij een nieuw veelbelovend talent was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was dat bij Feyenoord een goed seizoen dan? Ik dacht dat hij er net aan mee door kon omdat hij een nieuw veelbelovend talent was.
15 goals in één seizoen was voor een tiener in elk geval zeker niet slecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
15 goals in één seizoen was voor een tiener in elk geval zeker niet slecht.

Bij de nummer 10 van de eredivisie waar het volop crisis is. Schijnbaar maar 1,5 miljoen opgeleverd. Ik had in mijn hoofd dat Inter meer had gelapt. Maar goed, Guidetti kwam en die bracht met 20 goals in 23 wedstrijden en vooral met zijn persoonlijkheid precies wat wij nodig hadden. Die had Vitesse van de zomer transfervrij kunnen halen. Al is zijn productie in Zweden niet heel uitzonderlijk met 2 goals in 5 wedstrijden.
 

ALenstra

Well-known member
Guidetti? Voetbalt die nog? Ik meen dat hij op een gegeven moment zelfs in Hannover in de 2e Bundesliga terecht kwam.
 

Abubakari

Well-known member
Ach so.
Ging hij daarheen na Feyenoord?
Volgens mij zo’n speler die elk jaar een nieuwe club heeft en nergens 100% slaagde.

Elk jaar een andere club valt nog een beetje mee, maar eigenlijk maar 1 echt goed seizoen gehad.
685C1B96-AF3B-4372-96D3-A4F9FA91242B.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Ik weet niet in hoeverre die vage bacterie hem de das om heeft gedaan of dat het sowieso een one day fly was. In de clubgeschiedenis van Feyenoord echt heel belangrijk geweest. Bracht tijdelijk weer het vertrouwen terug. Zijn we later ergens na ons kampioenschap weer kwijtgeraakt en hebben we nu ook weer terug.
 

Pascallovic

Well-known member
Mitchell Dijks tekent transfervrij in Arnhem. Dit zijn inderdaad wel de transfers die men daar nodig heeft.
 

Batigoal

Well-known member
Dijks is dan weer wel een prima speler voor Vitesse.

Brandley Kuwas heeft ook zijn contract ontbonden, dus wie weet de volgende ervaren aanwinst!
 
Bovenaan