delmaestro
Well-known member
Dan hoop ik dat ze die even laten schieten. Alhoewel hij direct beschikbaar is, dus ze zullen het zelf wel als de beste optie zien...Ja, dat gaat geen leuk voetbal worden.
Dan hoop ik dat ze die even laten schieten. Alhoewel hij direct beschikbaar is, dus ze zullen het zelf wel als de beste optie zien...Ja, dat gaat geen leuk voetbal worden.
Dan hoop ik dat ze die even laten schieten. Alhoewel hij direct beschikbaar is, dus ze zullen het zelf wel als de beste optie zien...
Eens. Bij PSV leverde dat resultaten op (en hoe, 3 titels in 4 jaar), maar bij Fener en Derby niet...Wel een naam natuurlijk, maar je hoeft geen goed voetbal te verwachten.
Die Rus was ook een naam waar je geen goed voetbal van hoefde te verwachten.Wel een naam natuurlijk, maar je hoeft geen goed voetbal te verwachten.
Alsof dat mogelijk is bij het huidige Vitesse.Wel een naam natuurlijk, maar je hoeft geen goed voetbal te verwachten.
Maar zover ik begreep werd hij op een haar na wel kampioen in de MLS. Dus daar, net als in Nederland, wel in de top. Het blijft een kwestie van eerst zien dan geloven, maar ik ben er wel content mee...Laatste 2 jaar in de MLS gespeeld, dat heeft weinig niveau, dus durf niet te zeggen hoe dat dan staat voor rechterrijtje Eredivisie. Cole Bassett kwam er ook vandaan en zowel bij Feyenoord als Fortuna waren ze er snel klaar mee waardoor ie met de staart tussen de benen weer vertrokken is.