Vitesse Transfer topic

Max

Administrator
Forumleiding
Dan hoop ik dat ze die even laten schieten. Alhoewel hij direct beschikbaar is, dus ze zullen het zelf wel als de beste optie zien...

Lijkt de meest logische optie te zijn, mede ook door zijn achtergrond als speler bij Vitesse. Dus dat zal hem wel gaan worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een naam natuurlijk, maar je hoeft geen goed voetbal te verwachten.
 

JMD

Well-known member
Wel een naam natuurlijk, maar je hoeft geen goed voetbal te verwachten.
Eens. Bij PSV leverde dat resultaten op (en hoe, 3 titels in 4 jaar), maar bij Fener en Derby niet...
Vitesse lijkt me ook niet de ideale club om in te stappen op dit moment...
 

delmaestro

Well-known member
Nou ja, we gaan het zien. Laat ik het dan toch van de zonnige kant bekijken: met het bij Letsch heilige 5-3-2 liepen we gewoon vast. Cocu geeft nu al aan dat hij voorstander van 4-3-3 is, en dat hij al snel wat accenten gaat verleggen. Verandering is nodig, dus dat is mooi. En verder is het heel lastig om nu al te zien wat de kwaliteiten zijn van deze selectie. Tegen (een erg zwak) Groningen zag het er heel aardig uit. Daarna was je tegen Utrecht de iets betere, maar verlies je met 1-0 door een spitsenpuntertje van Dost. Volendam thuis was dan weer horror. Er moeten toch eerst wat punten binnenkomen, dus op resultaat voetballen met een nieuw systeem juich ik toe. Benieuwd of Cocu dat gaat lukken...
 

ALenstra

Well-known member
Na de blessure van Kjell Scherpen wilde Vitesse Mattijs Branderhorst huren als vervanging. Echter Mattijs Branderhorst wees dit af omdat hij dit ziet als een opgestoken middelvinger naar NEC.
 

delmaestro

Well-known member
Heeft af en toe goed dingen laten zien, en af en toe mindere. Wat mij betreft gelijkwaardig aan Scherpen. Ik denk dat er voldoende alternatieven voor hem zijn als hij komende zomer gratis de Goffert uit loopt...
 

JMD

Well-known member
Vitesse heeft een nieuwe verdediger, Nicolas Isimat-Mirin, die daar herenigd wordt met Cocu...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij wel. Bijna 100 wedstrijden in Ligue 1, bijna 100 wedstrijden in de eredivisie namens PSV en vermoedelijk de speler met de meeste Europese wedstrijden in de selectie. Lijkt mij dat Isimat ook gewoon weer aanleiding geeft tot een iets geruster gevoel over de handhaving van Vitesse in de eredivisie.
 

Pascallovic

Well-known member
Laatste 2 jaar in de MLS gespeeld, dat heeft weinig niveau, dus durf niet te zeggen hoe dat dan staat voor rechterrijtje Eredivisie. Cole Bassett kwam er ook vandaan en zowel bij Feyenoord als Fortuna waren ze er snel klaar mee waardoor ie met de staart tussen de benen weer vertrokken is.
 

delmaestro

Well-known member
Laatste 2 jaar in de MLS gespeeld, dat heeft weinig niveau, dus durf niet te zeggen hoe dat dan staat voor rechterrijtje Eredivisie. Cole Bassett kwam er ook vandaan en zowel bij Feyenoord als Fortuna waren ze er snel klaar mee waardoor ie met de staart tussen de benen weer vertrokken is.
Maar zover ik begreep werd hij op een haar na wel kampioen in de MLS. Dus daar, net als in Nederland, wel in de top. Het blijft een kwestie van eerst zien dan geloven, maar ik ben er wel content mee...
 

ALenstra

Well-known member
Op het eerste gezicht lijkt het mij wel een goede aanwinst voor Vitesse. Dat hij de laatste twee jaar in de MLS gespeeld heeft zegt me niet zoveel. Niet iedereen is Cole Bassett.
 

delmaestro

Well-known member
Jammer dat er geen geluiden meer gaan over Van Ginkel naar Vitesse. Als je die toch samen met Pröpper weer bij ons het veld in krijgt, ga je met een iets ander gevoel de 2e seizoenshelft in. Maar goed, laten we blij zijn met wat we hebben, Isimat-Mirin is al een eerste meevallertje...
 
Bovenaan