Vitesse Transfer topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weet niet wat dit in het Vitesse transfertopic doet, maar op dit moment is Ajax voor mij de absolute titelkandidaat voor het komende seizoen. PSV is verzwakt, Feyenoord blijft min of meer gelijk in kwaliteit en Ajax heeft zich behoorlijk versterkt. De rest volgt sowieso op afstand.

Maar goed, zoals Eresdege al aangeeft; het is nog geen 1 september.

Eresd?g?

Banned
Weet niet wat dit in het Vitesse transfertopic doet, maar op dit moment is Ajax voor mij de absolute titelkandidaat voor het komende seizoen. PSV is verzwakt, Feyenoord blijft min of meer gelijk in kwaliteit en Ajax heeft zich behoorlijk versterkt. De rest volgt sowieso op afstand.

Met andere woorden, mijn post was enigszins zinnig? Mooi zo! Maar terug naar on topic, welke Chelsea huurlingen kunnen evt verwacht worden?

delmaestro

Well-known member

Och ja, zo'n verhaal loopt nog weleens een bepaalde kant uit...

delmaestro

Well-known member
Met andere woorden, mijn post was enigszins zinnig? Mooi zo! Maar terug naar on topic, welke Chelsea huurlingen kunnen evt verwacht worden?

Goede vraag. We weten nog niet veel. De hoop is dat Josh McEachran nog terugkomt. Die verving de laatste wedstrijden Vejinovic in de basis, en deed dat verdienstelijk. Hij is ook ingespeeld op ons spel, dus hij zal er sneller staan. Daarnaast zijn er wat lijntjes. Zo is Nathan Ak? enkele keren genoemd, net als diens Braziliaanse naamgenoot Nathan, wat overigens een erg groot talent is. Daar komt de naam van nog een supertalent bij: de 17-jarige Roemeen Christian Manea. Deze laatstgenoemde wordt volgens Engelse media bij ons gestald, alleen is er geen Nederlandse bron die dat vooralsnog bevestigd.

Methone

New member
Vejinovic voor 3,5 miljoen naar Feyenoord

ROTTERDAM -
Feyenoord is in zijn nopjes met het binnenhalen van Marko Vejinovic van Vitesse. De middenvelder wordt als een serieuze versterking voor het elftal van Giovanni van Bronckhorst beschouwd.
Helemaal vanwege de prijs die de Rotterdammers voor hem moeten betalen. Vitesse wilde aanvankelijk vijf miljoen euro hebben voor de 25-jarige Nederlander van Servische afkomst. Feyenoord zou zijn uitgekomen op een bedrag van 3,5 miljoen euro. Bovendien hoeft de club die transfersom niet in een keer te betalen, zeggen bronnen rond de speler.
Het komt vaker voor bij grotere deals dat het transferbedrag in termijnen wordt overgemaakt. Het betekent waarschijnlijk dat Feyenoord de komende jaren elke keer een deel betaalt. Dat geeft de Rotterdammers dan juist weer lucht om dit seizoen nog meer zaken te doen.
Vejinovic is een directe versterking. Hij kan meteen basisplaats krijgen in het elftal van Van Bronckhorst. Mocht Jordy Clasie nog vertrekken, dan komt de club nu niet meer voor verrassingen te staan.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/24204029/__Feyenoord_strikt_Vejinovic__.html

Mr. Wrong

New member
Feyenoord heeft Marko Vejinovic overgenomen van Vitesse. Na Dirk Kuyt is de middenvelder de tweede aanwinst voor trainer Giovanni van Bronckhorst. Vejinovic tekent in De Kuip voor vier jaar.
Vejinovic debuteerde in het betaald voetbal bij AZ, in het kampioensjaar 2008/09. Daarna vertrok de middenvelder naar Heracles Almelo. In 2013 verruilde hij de Tukkers voor Vitesse. Vorig seizoen was hij met tien treffers een van de meest scorende middenvelders in de Eredivisie.
,,Ik heb in de afgelopen periode heel snel een goed en warm gevoel gekregen bij Feyenoord'', zegt Vejinovic. ,,Ik ga er alles aan doen om hier te slagen. Ik kan niet wachten op zondag als ik de eerste training met Feyenoord kan afwerken.''
Technisch directeur Mo Allach van Vitesse: ,,Marko heeft zich de afgelopen twee jaar bij Vitesse sterk ontwikkeld. Hij heeft onze manier van spelen snel eigen gemaakt en daarmee laten zien een volgende stap te kunnen zetten."

http://www.gelderlander.nl/algemeen/sport/voetbal/feyenoord-haalt-vejinovic-van-vitesse-1.5033762

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse Transfer topic

Mooie stap voor Vejinovic. Leuk dat hij de eerste training er al bij is.

Hankie

Well-known member
Feyenoord heeft Marko Vejinovic overgenomen van Vitesse. Na Dirk Kuyt is de middenvelder de tweede aanwinst voor trainer Giovanni van Bronckhorst. Vejinovic tekent in De Kuip voor vier jaar.
Vejinovic debuteerde in het betaald voetbal bij AZ, in het kampioensjaar 2008/09. Daarna vertrok de middenvelder naar Heracles Almelo. In 2013 verruilde hij de Tukkers voor Vitesse. Vorig seizoen was hij met tien treffers een van de meest scorende middenvelders in de Eredivisie.
,,Ik heb in de afgelopen periode heel snel een goed en warm gevoel gekregen bij Feyenoord'', zegt Vejinovic. ,,Ik ga er alles aan doen om hier te slagen. Ik kan niet wachten op zondag als ik de eerste training met Feyenoord kan afwerken.''
Technisch directeur Mo Allach van Vitesse: ,,Marko heeft zich de afgelopen twee jaar bij Vitesse sterk ontwikkeld. Hij heeft onze manier van spelen snel eigen gemaakt en daarmee laten zien een volgende stap te kunnen zetten."

http://www.gelderlander.nl/algemeen/sport/voetbal/feyenoord-haalt-vejinovic-van-vitesse-1.5033762

oei....

Methone

New member
Als het bedrag klopt, lijkt me 3,5 miljoen echt een prima deal voor Vitesse. Door deze transfer en het opschorten van de vervolg fase van het FFP (zou van 45M tekort naar 30M tekort gaan over 3 jaar), blijven ze makkelijk binnen de FFP-regels.

Max

Administrator
Forumleiding
Makkelijk lijkt mij vrij enthousiast. De laatste keer dat ik naar de cijfers van Vitesse keek zag het er zorgelijk uit.

Methone

New member
Makkelijk lijkt mij vrij enthousiast. De laatste keer dat ik naar de cijfers van Vitesse keek zag het er zorgelijk uit.

Paar dagen geleden is het limiet van 30M tekort terug gedraait tot 45M over de laatste 3 jaar. Dan heb je ineens weer aardig wat speling natuurlijk.

Die opschorting is niet alleen goed nieuws voor clubs als PSG en Manchester City, maar bijvoorbeeld ook voor Vitesse. Clubs die rond die kritieke grens bivakkeerden mogen nu immers vijftien miljoen extra aan rode cijfers schrijven, zonder dat er sancties volgen.

http://www.vi.nl/nieuws/financial-fair-playregels-verder-onder-druk.htm

Max

Administrator
Forumleiding
Die limiet zou toch sowieso niet deze zomer worden ingevoerd? Of mis ik iets?

Methone

New member
ffp%20grid.jpg

Dit was het oorspronkelijke plan, maar sinds de opschorting kan je dus ipv de 30M nu overal 45M invullen bij "Max permitted deficit"

Max

Administrator
Forumleiding
Jaar of twintig. Moet jij weten, jij zal hem in je OSM selectie hebben gehad.

Methone

New member
Talent van het Jaar Baker naar Vitesse

Vitesse heeft zich voor komend seizoen versterkt met Lewis Baker. De 20-jarige middenvelder komt op huurbasis over van Chelsea.

http://www.goal.com/nl/news/213/ere...081412/talent-van-het-jaar-baker-naar-vitesse

Tighadouini kan ook kiezen voor pikante rentree bij Vitesse

Adnane Tighadouini heeft volop keuze bij het kiezen van een nieuwe club. De aanvaller van NAC Breda, die een driejarig contract kan tekenen bij Baniyas SC uit de Verenigde Arabische Emiraten, staat ook in de belangstelling van Vitesse. Dit bevestigen bronnen tegenover Voetbal International.

http://www.vi.nl/nieuws/tighadouini-kan-ook-kiezen-voor-pikante-rentree-bij-vitesse.htm

delmaestro

Well-known member
Inderdaad, een mooie stap vooruit!

Daar lopen de meningen over uiteen :p

Nee, veel plezier met Vejinovic. Ik denk dat hij nuttig kan zijn voor Feyenoord in opbouwend opzicht, maar ook als extra steun aan je verdediging. Ik hoop dat hij slaagt in de Kuip.

Bovenaan