Vitesse Transfer topic

De Wolf

Well-known member
De term Europa in wordt tegenwoordig gebruikt voor het hoofdtoernooi. In dat geval gaan alleen PSV en Groningen zeker Europa in. De rest is afwachten.
 

delmaestro

Well-known member
De term Europa in wordt tegenwoordig gebruikt voor het hoofdtoernooi. In dat geval gaan alleen PSV en Groningen zeker Europa in. De rest is afwachten.

Dat zou wel terecht zijn. Daarom zijn die shirtjes die ze bij ons hebben ook zo sneu. "Wij gaan Europa in" en dan uitgeschakeld worden in voorronde 3 door een club genaamd Petrolul...
 

Mr. Wrong

New member
AZ en Ajax redden t wel. GAE is natuurlijk ook direct kansloos. Net als Vitesse dus.

hehehe, de tegenstanders zijn nog niet eens bekend en Vitesse is al kansloos, maar AZ en Ajax redden uiteraard wel. Tuurlijk. Hoe kan iemand het hier mee oneens zijn?
 

Eresd?g?

Banned
Vitesse houdt geen elftal over en is in laatste voorrondes (play offs) niet geplaatst. Lijkt me makkelijke optelsom.
 

Mr. Wrong

New member
Net als Feyenoord afgelopen jaar dus, toen zo'n beetje alle sterkhouders vertrokken en men ook niet ver kwam in Europa. Of toch?
 

delmaestro

Well-known member
Anders blijf jij in je eigen dromen geloven. Over paar weken krijg ik mn gelijk toch wel.

Dat Vitesse het niet red is ook mijn vermoeden, maar we hopen natuurlijk van wel. Dat AZ het w?l red durf ik niet zomaar te stellen. Ik zou het knap van ze vinden, want ook zij zijn wat sterkhouders kwijt (Hoedt, Gudelj en Berghuis als ik het goed heb?)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse Transfer topic

Berghuis is nog nergens heen. Verder heeft AZ iets meer controle over en een iets bredere selectie dan Vitesse. Verder lijkt het erop dat AZ wel is geplaatst en Vitesse niet in de eerstvolgende ronde. Die ronde daarna zal AZ nog steeds zijn geplaatst en Vitesse zeker niet. AZ heeft haar eigen kaarten in de hand en kan veel makkelijker schakelen dan Vitesse en staat er gezien hun ranking ook veel beter voor. Daar hoef je geen lange discussie over te voeren.
 
Laatst bewerkt:

Mr. Wrong

New member
Anders blijf jij in je eigen dromen geloven. Over paar weken krijg ik mn gelijk toch wel.

Tja, niet dat ik er zoveel vertrouwen in heb, maar je weet het gewoon nog niet. Al helemaal als de tegenstander nog niet bekend is.
Het is makkelijk praten als je nu al weet dat de kans inderdaad relatief klein is dat Vitesse het redt, maar kans heb je altijd. Maar goed als je graag je gelijk wilt halen...
 

Eresd?g?

Banned
En jij zal ongetwijfeld dromen van een kampioenschap 2016. Nou die kans in is nog velen malen kleiner.
Verklaar je nader. Sowieso aparte vergelijking maar dat terzijde. Ajax en PSV zijn wat dit betreft de enige echt serieuze kanshebbers met Feyenoord als outsider. Wie het gaat worden? Eerst 1 september maar even afwachten h?.... Valt nu weinig over te zeggen verders....
 
Bovenaan