Vitesse Transfer topic

delmaestro

Well-known member
Stond een grappige discussie over dit onderwerp op voetbalprimeur waarin enkele fans met flinke roze brillen het oneens waren over dit bedrag, en tevens over hoe Feyenoord en Vitesse over deze transfer aan het steggelen zijn. Meest genoemde 'argument': "Clasie is echt niet 3x zo goed als Vejinovic, en daar vragen ze 18 miljoen voor. Dan is 5 miljoen voor Vejinovic toch logisch?"

On topic: geen idee wat deze speler moet opleveren. Contract loopt tot de zomer van 2017. 3 miljoen lijkt mij heel logisch, 5 miljoen lijkt me wat hoog. Maar verkopen hoeft niet. We kunnen deze speler bovendien goed gebruiken bij de start van de EL. Hij kan eind augustus alsnog naar Feyenoord als er geen andere partijen komen en de transfersom is acceptabel...
 

Methone

New member
In tegenstelling wat de media recent beweerd, gaat het gerucht in Arnhem en omstreken dat Tighadouini bij Vitesse heeft getekend en a.s. zondag bij de eerste training het nieuwe vitesse shirt presenteert.


Overigens door een tip van scout Bursac was Linksback Ivan Obradovic 1,5 jaar geleden op proef bij Vitesse, die werd niet goed genoeg bevonden door Allach en heeft toen Achenteh gekocht van PEC. Obradovic gaat nu voor 2 miljoen van KV Mechelen naar Anderlecht en moet vitesse opzoek naar een nieuwe linksback omdat Achenteh wel erg veel blunders maakt achterin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tighadouini is een koopje. Gezien het vertrek van Labyad lijkt het mij een nuttige aankoop.
 

JFK

Well-known member
Overgang van Veljinovic schijnt zo goed als rond te zijn.
Men verwacht mogelijk komend weekend al een definitief akkoord over de transfersom.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook wel voorspelbaar. Het boekjaar sluit op 30 juni en Vitesse is er vanwege de financial fairplay regels alles aan gelegen om dit boekjaar nog een speler te verkopen.
 

Fabian

Active member
Die zogenaamde 18 miljoen voor Clasie is nooit door Feyenoord bevestigd, maar afkomstig vanuit de media. Opvallend hoe makkelijk men daar weer in meegaat.

Feyenoord betaalt overigens ook geen vijf miljoen voor Vejinovic.

Als ik zie wie er allemaal weggaan bij Vitesse wens ik ze veel succes komend seizoen. Maar er zal eind augustus wel weer een blik spelers opengetrokken worden.
 

delmaestro

Well-known member
Die zogenaamde 18 miljoen voor Clasie is nooit door Feyenoord bevestigd, maar afkomstig vanuit de media. Opvallend hoe makkelijk men daar weer in meegaat.

Feyenoord betaalt overigens ook geen vijf miljoen voor Vejinovic.

Oh ik ga daar zeker niet in mee. Ik citeerde juist uit diezelfde media. Het ging om de vergelijking Clasie - Vejinovic, en daar worden vervolgens de meest belachelijke, maar vooral totaal willekeurige bedragen bij genoemd.

Volgens VI gaat Vejinovic naar Feyenoord voor ca. 2-3 miljoen. Maar ze zeggen er wel bij "naar verluid". Dan denk ik: volgens mij ben je zelf de nieuwsbron, dus hoezo naar verluid? Of zijn ze weer doodleuk iemand aan het napraten?
 

Eresd?g?

Banned
Die zogenaamde 18 miljoen voor Clasie is nooit door Feyenoord bevestigd, maar afkomstig vanuit de media. Opvallend hoe makkelijk men daar weer in meegaat.

Feyenoord betaalt overigens ook geen vijf miljoen voor Vejinovic.

Als ik zie wie er allemaal weggaan bij Vitesse wens ik ze veel succes komend seizoen. Maar er zal eind augustus wel weer een blik spelers opengetrokken worden.
En dan liggen ze inmiddels lang en breed uit Europa....
 

delmaestro

Well-known member
Als ik zie wie er allemaal weggaan bij Vitesse wens ik ze veel succes komend seizoen. Maar er zal eind augustus wel weer een blik spelers opengetrokken worden.

Wat dit betreft: er lijkt een lichte trendbreuk te zijn in die zin dat ze zich in Arnhem iets eerder aan het versterken zijn dan in de laatste week van de transferwindow, zoals de laatste jaren de tendens was.

Momenteel zijn al voor het nieuwe seizoen aangetrokken:

Sheran Yeini, 26 jaar
Michael van der Werff, 26 jaar
Milot Rashica, 19 jaar

Transfer die op het punt staat afgerond te worden:
Zhang Yuning, 18 jaar

Tot slot zijn er nog twee spelers uit de kampioensploeg van de beloften doorgeschoven naar het eerste elftal. Maar dat noem ik nauwelijks een directe versterking.
 

Fabian

Active member
Oh ik ga daar zeker niet in mee. Ik citeerde juist uit diezelfde media. Het ging om de vergelijking Clasie - Vejinovic, en daar worden vervolgens de meest belachelijke, maar vooral totaal willekeurige bedragen bij genoemd.

Volgens VI gaat Vejinovic naar Feyenoord voor ca. 2-3 miljoen. Maar ze zeggen er wel bij "naar verluid". Dan denk ik: volgens mij ben je zelf de nieuwsbron, dus hoezo naar verluid? Of zijn ze weer doodleuk iemand aan het napraten?

Ik sprak ook over 'men', niet specifiek over jou.

En hoe media omgaan met feiten of halve waarheden... Ik heb geen idee.
 
Bovenaan