Ja ik plaatste die post ook om een beetje te jennen....Daar lopen de meningen over uiteen
Nee, veel plezier met Vejinovic. Ik denk dat hij nuttig kan zijn voor Feyenoord in opbouwend opzicht, maar ook als extra steun aan je verdediging. Ik hoop dat hij slaagt in de Kuip.
Echt niet. Voordat je het weet zet ie mij het stadion uit.
Ja ik plaatste die post ook om een beetje te jennen....
Om heel eerlijk te zijn heb ik er geen goed gevoel over over deze transfer. Ik weet niet wat het os, maar ik heb het gevoel dat het afgelopen jaar bij Vitesse een uitschieter is geweest. Dan nog de bekende Kuipvrees, het prijskaartje etc.
Om heel eerlijk te zijn heb ik er geen goed gevoel over over deze transfer. Ik weet niet wat het os, maar ik heb het gevoel dat het afgelopen jaar bij Vitesse een uitschieter is geweest. Dan nog de bekende Kuipvrees, het prijskaartje etc.
Ja ik plaatste die post ook om een beetje te jennen....
Zoals ik Vitesse 2 keer zag spelen in de Kuip dit jaar denk ik niet dat er iemand in dat elftal ook maar enige Kuipvrees had en ooit zal hebben.
Oke, Propper viel een beetje door de mand in de playoff wedstrijd.
Veijnovic heeft tot nu toe vooral onder Bosz goed gepresteerd. Past prima in zijn tactiek (pressing, vijf-seconden-regel)
Veijnovic heeft tot nu toe vooral onder Bosz goed gepresteerd. Past prima in zijn tactiek (pressing, vijf-seconden-regel)
Hij is onder Bosz toch een tijdje gepasseerd geweest, of vergis ik me?
Hij is onder Bosz toch een tijdje gepasseerd geweest, of vergis ik me?
Het prijskaartje is zeker goed te noemen. Heel goed zelfs.Vooral die Kuipvrees is inderdaad een vreemd verschijnsel. Of het een uitschieter is geweest weet ik ook niet. Maar als hij zich nou niet meer doorontwikkeld, is zijn huidige niveau dan voldoende om binnen het huidige Feyenoord, op die positie, een versterking te zijn? Dat is wel interessant. Ik denk dat dit mocht Clasie vertrekken, sowieso het geval is, maar ook als Clasie blijft, ben ik benieuwd of ze samen dat middenveld zouden kunnen runnen. ??n voordeel is dat een van zijn kwaliteiten zijn (vrije) traptechniek is. Dat is iets wat je niet zo snel verleerd.
Het prijskaartje lijkt me eigenlijk wel redelijk. Contract liep nog 2 jaar door, speler is 25 (dacht ik) en hij was een
sterkhouder bij een top 5 club. Ga er niet van uit dat je daar financieel veel risico mee hebt gelopen...
Pressing spelen wij op zich ook wel, dus goed dat hij daaraan gewend is.