Vitesse Transfer topic

inhethoekje

Active member
Als Clasie blijft dan ben ik eerder geneigd om te zeggen dat Toornstra straks het kind van de rekening wordt.

edit:

Excuses, ik zie nu pas dat ik in het Vitesse topic zit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Immers en Clasie spelen altijd. Dan gaat het tussen Toornstra, Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena en een handvol talenten.
 

delmaestro

Well-known member
Immers en Clasie spelen altijd. Dan gaat het tussen Toornstra, Vejinovic, El Ahmadi, Vilhena en een handvol talenten.

Geen middenveld met Vejinovic, Clasie en dan Toornstra op 10 mogelijk? Waarbij El Ahmadi de plek van Clasie inneemt als die vertrekt?
 

Methone

New member
Is Vitesse al begonnen met trainen of wachten ze tot er genoeg spelers zijn? ;-)

In de verdediging en aanval hebben ze nog wel wat nodig, nieuwe spelers zijn vet gedrukt.

Voorlopige selectie 2015/2016

DOEL
Eloy Room (2018)
Piet Velthuizen (2016)

VERDEDIGING
RV - Kevin Diks (2018)
RCV - Guram Kashia (2016)
RCV - Maikel van der Werff (2019)
LCV - Arnold Kruiswijk (2017)
LV - Rochdi Achenteh (2016)

MIDDENVELD
VM - Kelvin Leerdam (2017)
VM - Elmo Lieftink (2018)
VM - Sheran Yeini (2019)
CM - Lewis Baker (2016)

CM - Davy Pr?pper (2017)
CM - Marvelous Nakamba (2018)
AM - Mohammed Osman (2016)
AM - Valeri Qazaishvili (2018)
AM - Milot Rashica (2018)

AANVAL
RA - Renato Ibarra (2016)
LA - Denys Oliynyk (2016)
SP - Abiola Dauda (2017)
SP - Uros Djurdjevic (2018)
 

Methone

New member
Velthuizen heeft zich heel de vakantie volgevreten :proost:

Piet Velthuizen traint individueel

Piet Velthuizen zal zijn opwachting dan nog niet maken. De doelman kampte bij terugkeer van vakantie met een te hoog vetpercentage.

Daarom is in overleg besloten een individueel trainingstraject in te gaan om fysiek op te trainen.

Zodra de doelman aan de norm voldoet keert hij terug binnen de selectie.
 

delmaestro

Well-known member
Room is dermate gegroeid, dat iedereen het er nu wel over eens is dat hij Piet in alles voorbij gestreefd is. Ik snap Pietje zijn frustratie, maar dit is natuurlijk weer oliedom van hem. Wat mij betreft is Piet een prima reservekeeper, maar verkopen/verhuren en daarmee van de loonlijst afhalen is wellicht een betere optie. Scheelt 700.000 aan salaris, als die cijfers kloppen...
 
Bovenaan