Tsja. de vraag is hoe ver het staat met Franke.
Ik vermoed dat hij ook de NL partij was die ruim een week geleden samen met een andere Amerikaan wilde instappen. Dat klapte toen laat op de maandag, omdat die Amerikaan zich terugtrok. Reden was naar het schijnt dat Parry nog altijd 0 water bij de wijn wilde doen.
Ik denk dat Franke de afgelopen week heeft uitgeplozen of hij het ook zonder die Amerikaan kon overnemen. Vervolgens is hij veelvuldig met Parry in gesprek geweest. Die wilde tot op de dag van vandaag nog altijd niet inschikken. En nu zweeft er een gerucht dat Franke de volledige schuld aan Parry gaat betalen, en dat de club van Parry af is.
Als dat echt zo is, dan denk ik net als Bernardo dat het nog goed kan komen, simpelweg omdat in dat geval in een zeer kort tijdsbestek een begroting kan worden opgesteld die wel alles afdicht, de bankrelatie met ING kan worden hervat, en de accountant de hele zooi kan ondertekenen. Dit moet ruimschoots kunnen lukken voor 9 juli, dus dan gaat dat in beroep gaan wellicht ook succesvol zijn.
Maar goed, niets is zeker, en er zijn al 73 deadlines verstreken, dus eerst zien en dan geloven...
Dank voor jullie symphatie!