Vierde divisie D 2023-2024

bqandy

Well-known member
Volgende week de koploper als rode lantaarndrager maar pootje lichten. :)
En dat lukte nog half ook. 0-0. Aan het einde van de eerste en het begin van de tweede helft zwijnden we wel een paar keer. Maar zelf ook wel een paar kansen gehad waaronder een bal op de lat.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zag net nog even wat beelden van Quick'20 tegen Be Quick 1887. 2 dingen vielen mij op:
- open huis bij Be Quick
- publieke belangstelling bij een dorpsclub met 1600 leden op 4e divisie niveau (ik telde er 32)
 

Baggio

Active member
Zag net nog even wat beelden van Quick'20 tegen Be Quick 1887. 2 dingen vielen mij op:
- open huis bij Be Quick
- publieke belangstelling bij een dorpsclub met 1600 leden op 4e divisie niveau (ik telde er 32)
Uit jouw mond natuurlijk geen complimenten voor deze club uit de Boeskoolstad.
 

Jacco

Well-known member
Eerlijk is eerlijk, je ziet wel een verschil in belangstelling en beleving tussen Quick'20-Be Quick en HSC'21-IJsselmeervogels, ook al ligt dat deels aan de tegenstanders
 

Baggio

Active member
Eerlijk is eerlijk, je ziet wel een verschil in belangstelling en beleving tussen Quick'20-Be Quick en HSC'21-IJsselmeervogels, ook al ligt dat deels aan de tegenstanders
Tja, als IJsselmeervogels op bezoek komt en er een reünie wordt georganiseerd wordt bij de uitreiking van het boekje over HSC-succes-trainer Krabbe dan is het natuurlijk extra druk in Haaksbergen. Daar komt normaal ook geen 300 man op een wedstrijd af. Zag net de beelden van Excelsior - DETO, ik tel daar 12 toeschouwers.
 

de waan

Well-known member
Het is in ieder geval wel duidelijk dat kiezen voor zaterdag wat dat betreft niets heeft opgeleverd en dat was volgens mij toch wel een beetje de hoop bij Quick.

Moet zeggen dat ik langs de veldjes waar ik dit seizoen ben over het algemeen niet tegenvalt met de hoeveelheid mensen langs de lijn. Puur op basis van de eigen inschatting is de vrije val in de belangstelling voor amateurvoetbal in ieder geval een beetje tot stilstand gekomen.
 

Baggio

Active member
Het is in ieder geval wel duidelijk dat kiezen voor zaterdag wat dat betreft niets heeft opgeleverd en dat was volgens mij toch wel een beetje de hoop bij Quick.

Moet zeggen dat ik langs de veldjes waar ik dit seizoen ben over het algemeen niet tegenvalt met de hoeveelheid mensen langs de lijn. Puur op basis van de eigen inschatting is de vrije val in de belangstelling voor amateurvoetbal in ieder geval een beetje tot stilstand gekomen.
Ik kan me niet herinneren dat er de laatste jaren op zondag bij Q20 veel publiek langs de kant heeft gestaan. Blijkbaar leeft het daar minder dan je op basis van de omvang en het niveau zou verwachten. Iets waar GroeneScout zich al aan verkneukelde.
 

bqandy

Well-known member
Rare jongens dat Be Quick. Punt tegen de koploper, met 7-1 op de kloten krijgen van Quick'20 en dan vooral op basis van een overtuigende eerste helft winnen van MASV. Het werd nog spannend gemaakt door een rode kaart bij BQ na een uur. Jong en wisselvallig.
 

bqandy

Well-known member
Zeven uit drie uit de laatste potjes en inmiddels dertiende. Maar het was niet best wat Be Quick en Heino lieten zien vanmiddag.

 

Baggio

Active member
Gisteren werd bekend dat Jos van der Veen gaat vertrekken als trainer bij Excelsior '31. Da's best opmerkelijk gezien het feit dat hij vorig seizoen in maart is ingestapt, en zijn toenmalige club DZC met een probleem opzadelde. Daarnaast loopt het qua resultaat ook best goed in Rijssen, dus dat kan ook de reden niet zijn. In krant laat hij optekenen dat het samenwerken met andere mensen binnen de club niet goed verloopt. Iemand die er wat meer over kan zeggen?
 

De Groene Scout

Well-known member
Jawel, dat kan ik wel. Hele rare vent die vooral in zichzelf gelooft en moeilijk kan samenwerken met anderen.
Staat niet open voor kritiek en neemt niets aan van anderen.

Ik verwacht dit hij altijd een clubhopper zal blijven die overal 1 of 2 jaartjes loopt en dan is hij wel klaar met de club of de club met hem.
 

Baggio

Active member
Jawel, dat kan ik wel. Hele rare vent die vooral in zichzelf gelooft en moeilijk kan samenwerken met anderen.
Staat niet open voor kritiek en neemt niets aan van anderen.

Ik verwacht dit hij altijd een clubhopper zal blijven die overal 1 of 2 jaartjes loopt en dan is hij wel klaar met de club of de club met hem.
Is hij een zoon van de in Enschede e.o. bekende voetbaltrainer Ferdinand van der Veen?
 

bqandy

Well-known member
Lekkere overwinning van Be Quick 1887 op titelkandidaat VVOG vandaag. Toch had trainer Paul Matthijs er een beetje de pee in. Waarom werd er de week daarvoor niet zo gespeeld.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb alleen de tweede helft gezien, prima BQ1887, dikverdiende zege. En bqandy als een kind zo blij.
Die had echt last van een goed humeur. 😄
 
Bovenaan