Vierde divisie D 2023-2024

Abubakari

Well-known member
Ook nog een minuut of 70 van gezien. Bijzonder hoeveel echt hele dikke kansen Berkum om zeep hielp. Zal wel door mij komen want… nou ja het verhaal is bekend.

de waan

Well-known member
Zaterdag bij VVOG-Excelsior'31 geweest. 75 minuten lang een vreselijk saai schaakspel, maar het laatste kwartier + 10 minuten blessuretijd maakten veel goed. Inclusief een assist van de keeper van Excelsior bij de 2-2 in de 99e minuut.

Wel frappant dat die malle trainer van Excelsior zijn ploeg de eerste 75 minuten heel goed vond en daarna heel slecht. Die man moet naar Wijk aan Zee en heeft niks langs een voetbalveld te zoeken.

bqandy

Well-known member
Volgende week de koploper als rode lantaarndrager maar pootje lichten. :)
Gaat nog steeds niet best. Het zijn geen kansloze nederlagen de laatste weken, maar nul is nul.
Na Excelsior komen de clubs uit de onderste regionen. dan moet het wel gaan gebeuren.

Jacco

Well-known member
Zijn een stuk of vier clubs die er bovenuit steken, de rest lijkt aardig aan elkaar gewaagd

bqandy

Well-known member
Volgende week de koploper als rode lantaarndrager maar pootje lichten. :)
En dat lukte nog half ook. 0-0. Aan het einde van de eerste en het begin van de tweede helft zwijnden we wel een paar keer. Maar zelf ook wel een paar kansen gehad waaronder een bal op de lat.

De Groene Scout

Well-known member
Zag net nog even wat beelden van Quick'20 tegen Be Quick 1887. 2 dingen vielen mij op:
- open huis bij Be Quick
- publieke belangstelling bij een dorpsclub met 1600 leden op 4e divisie niveau (ik telde er 32)

Baggio

Active member
Zag net nog even wat beelden van Quick'20 tegen Be Quick 1887. 2 dingen vielen mij op:
- open huis bij Be Quick
- publieke belangstelling bij een dorpsclub met 1600 leden op 4e divisie niveau (ik telde er 32)
Uit jouw mond natuurlijk geen complimenten voor deze club uit de Boeskoolstad.

Jacco

Well-known member
Eerlijk is eerlijk, je ziet wel een verschil in belangstelling en beleving tussen Quick'20-Be Quick en HSC'21-IJsselmeervogels, ook al ligt dat deels aan de tegenstanders

Baggio

Active member
Eerlijk is eerlijk, je ziet wel een verschil in belangstelling en beleving tussen Quick'20-Be Quick en HSC'21-IJsselmeervogels, ook al ligt dat deels aan de tegenstanders
Tja, als IJsselmeervogels op bezoek komt en er een reünie wordt georganiseerd wordt bij de uitreiking van het boekje over HSC-succes-trainer Krabbe dan is het natuurlijk extra druk in Haaksbergen. Daar komt normaal ook geen 300 man op een wedstrijd af. Zag net de beelden van Excelsior - DETO, ik tel daar 12 toeschouwers.

de waan

Well-known member
Het is in ieder geval wel duidelijk dat kiezen voor zaterdag wat dat betreft niets heeft opgeleverd en dat was volgens mij toch wel een beetje de hoop bij Quick.

Moet zeggen dat ik langs de veldjes waar ik dit seizoen ben over het algemeen niet tegenvalt met de hoeveelheid mensen langs de lijn. Puur op basis van de eigen inschatting is de vrije val in de belangstelling voor amateurvoetbal in ieder geval een beetje tot stilstand gekomen.

Baggio

Active member
Het is in ieder geval wel duidelijk dat kiezen voor zaterdag wat dat betreft niets heeft opgeleverd en dat was volgens mij toch wel een beetje de hoop bij Quick.

Moet zeggen dat ik langs de veldjes waar ik dit seizoen ben over het algemeen niet tegenvalt met de hoeveelheid mensen langs de lijn. Puur op basis van de eigen inschatting is de vrije val in de belangstelling voor amateurvoetbal in ieder geval een beetje tot stilstand gekomen.
Ik kan me niet herinneren dat er de laatste jaren op zondag bij Q20 veel publiek langs de kant heeft gestaan. Blijkbaar leeft het daar minder dan je op basis van de omvang en het niveau zou verwachten. Iets waar GroeneScout zich al aan verkneukelde.

bqandy

Well-known member
Rare jongens dat Be Quick. Punt tegen de koploper, met 7-1 op de kloten krijgen van Quick'20 en dan vooral op basis van een overtuigende eerste helft winnen van MASV. Het werd nog spannend gemaakt door een rode kaart bij BQ na een uur. Jong en wisselvallig.

Bovenaan