SanMark.
Well-known member
Ik mis in de seizoengids altijd de eeuwige ranglijst van de eerste divisie/jupiler league.
Staat die wel ergens online ?
Ik mis in de seizoengids altijd de eeuwige ranglijst van de eerste divisie/jupiler league.
Staat die wel ergens online ?
Die is drukker met tactisch geneuzel.
Ik vind de kwaliteit erg wisselend. Inderdaad veel meer betere verhalen, maar ook nog steeds een heleboel van de flinterdunne lulstukjes. Deze week en ach en wee verhaal over de Eredivisie, waarbij allerlei onbeduidende spelers om het hardst mogen roepen hoe geweldig de Championship en de 2. Liga wel niet is. En dat wordt allemaal nog weer eens onderbouwd met wat discutabele statistieken. Daarnaaat een tenenkrommend vooringenomen stuk over kunstgras van chef-flauwekulstukjes Iwan van Duren.
Hij zegt dat het er net zo vol zit als hier.Ik denk dat ALenstra reageerde op het stuk van Erka, die suggereerde dat de stadions vol zitten.
Hij zegt dat het er net zo vol zit als hier.
Sinds wanneer is de bezettingsgraad overigens ineens zo'n belangrijk fenomeen geworden?
Eind jaren tachtig trok een wedstrijd in de tweede liga trouwens krap 5000 gemiddeld. Wel een gigantische stijging dus.