@rokkiejager is op Twitter aan het discussi?ren met een redacteur van VI en zegt dat ze het format van Der Kicker moeten gebruiken.
En dat ie dat ook al eens tegen Derksen heeft gezegd.
@rokkiejager is op Twitter aan het discussi?ren met een redacteur van VI en zegt dat ze het format van Der Kicker moeten gebruiken.
En dat ie dat ook al eens tegen Derksen heeft gezegd.
Haha, een lid van de jongere garde. Heb met hem te doen. Dit was meer een klusje geweest voor een ervaren redacteur.
Haha, een lid van de jongere garde. Heb met hem te doen. Dit was meer een klusje geweest voor een ervaren redacteur.
Het gaat wat dat betreft vooruit. Per club een klein stukje duiding (lijkt wel een beetje op de jaren 1993-1996, toen de seizoensgids ook per club een kleine analyse had), en ook per club wat mooie foto's over de beste speler ooit, het grootste succes ooit etc.Ik zag hem in de winkel alleen verpakt in plastic liggen. Commercieel niet zo handig lijkt me, want heb ik hem laten liggen.
Is het weer alleen maar cijfertjes of staat er ook nog wat duiding in?
Ene simpel mailtje aan Ronald had de VI-redactie een hoop fouten bespaard.
Oke, dank je. Stom is dat ik pas geleden nog heb overwogen om een jaarabonnement te nemen voor een mooie kortingsprijs. Nu ben ik natuurlijk te laat, in ieder geval voor de seizoensgids.
Het gaat wat dat betreft vooruit. Per club een klein stukje duiding (lijkt wel een beetje op de jaren 1993-1996, toen de seizoensgids ook per club een kleine analyse had), en ook per club wat mooie foto's over de beste speler ooit, het grootste succes ooit etc.
Het is nog steeds lang niet zo goed als de Kicker, maar ze maken stappen. Die fouten is gewoon slordig, maar dat blijft typisch iets voor de VI.
Die duiding is natuurlijk ook een beetje onzinnig. Op moment van drukken heeft haast geen enkele club zijn selectie compleet.