Partizan heeft ook wel redelijke resultaten gehaald. Het is dan wel cru voor hen dat op het moment dat er een 2e CL-plek is ze een keer niet op de 2e plek eindigen.Ik had niet eens in de gaten dat Servië het zo goed deed en zoveel ploegen Europa in kunnen. Zal wel voor het grootste gedeelte door de prestaties van Rode Ster komen.
Proença is misschien een lul maar hij heeft hier in z’n eerste zin toch gewoon gelijk ? Niemand die mij met goeie argumenten het tegendeel kan doen geloven.![]()
Portugese bobo haalt uit naar 'onrechtvaardig' coëfficiëntensysteem
Pedro Proença heeft felle kritiek geuit op het huidige coëfficiëntensysteem. De voorzitter van de Portugese competitie spreekt van een 'buitenbeentjesscore-systeem' en haalt de Eredivisie aan als voorbeeld.www.vi.nl
Misschien moet Proença dan eerst eens praten met de Conference League vertegenwoordigers uit zijn land, want volgens mij hebben zij ook al 3 jaar steeds 2 deelnemers in die voorronde, maar komen ze de voorronde nooit door....
Daar heeft in Nederland de hele top last van, ook Ajax, psv en Feyenoord…Het is Portugal hè, alleen Vitoria stelt teleur, de rest onder die top 4 hoeft even te presteren en de hele selectie loopt weg.