Ik snap het punt best, namelijk dat Portugal zeurt. Ook zij konden via de CoL punten scoren, maar dat deden de ploegen niet. De komende jaren mag Portugal dat proberen op dezelfde manier als NL de afgelopen jaren, dus kunnen zij weer makkelijk bijkomen als dat zo eenvoudig is.Je snapt het punt niet echt helemaal, maar het is wel goed zo.
Die nederlaag van gisteren kan nog wel eens heel duur worden, niet alleen de 0,4 pt, maar ook het doorgaan wordt lastiger zo...Bij Rusland geldt vanaf 23/24 het tijdelijke puntenaantal niet meer dat ze van de Uefa kregen om te voorkomen dat als de oorlog snel voorbij zou zijn, Russische ploegen weer helemaal onderin moeten beginnen.
Deze week geeft trouwens wel aan dat Nederland zich echt niet zulke blunders kan veroorloven als van AZ deze week. Die Franse ploegen pakken gemiddeld hun puntjes ook wel.
Ik snap het punt best, namelijk dat Portugal zeurt. Ook zij konden via de CoL punten scoren, maar dat deden de ploegen niet. De komende jaren mag Portugal dat proberen op dezelfde manier als NL de afgelopen jaren, dus kunnen zij weer makkelijk bijkomen als dat zo eenvoudig is.
Verder werd vorig seizoen de Portugese CoL-deelnemer compleet weggevaagd doro AZ en struikelden ze dit jaar al heel snel. Dus feit is gewoon dat de POrtugese subtop niet goed genoeg is, zelfs niet voor de Conference League. Kijk daar dan naar ipv te zeuren. En ja, die clubs worden leeggekocht, maar dat wordt in NL de hele top 6, zelfs de CL_deelnemers, waar Porto, Benfica en SPorting daar echt minder last van hebben.
En Portugal? Ik was al aan het wachten op deze info. Best interessant voor een saaie vrijdagochtend.
Je wilt het dus idd niet snappen. Duidelijk.Want je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Maakt niet uit verder. Het was al einde verhaal voor mij wat dit betreft, nog voor het begonnen was, dus doei.
Je wilt het dus idd niet snappen. Duidelijk.
Plek 6 houden we voorlopig echt wel vast, Portugal staat op een straatlengte. België komt er wel aan, maar ook dat is pas over een paar jaar.Precies, leuk dat je dit een jaartje hebt maar natuurlijk kansloos dat je dit structureel vast kunt houden.
Plek 6 is al hoog dus dat wordt al lastig genoeg.