Volgens mij snap je dan zijn staat je niet. NL is het nulpunt..
Maar ook hier weer laten Feyenoord en PSV na om even die puntjes te pakken. Met een beetje inzet win je.
Maar ook hier weer laten Feyenoord en PSV na om even die puntjes te pakken. Met een beetje inzet win je.
Volgens mij snap je dan zijn staat je niet. NL is het nulpunt.
EDIT: Of ik zie een aangepaste versie.
Is die bonus voor de groepsfase CL voor Oostenrijk al in de stand verwerkt? Die hebben er al een binnen.
Het wordt dit seizoen dus weer een gevecht tussen Oostenrijk en Nederland om plaats 11. Ook belangrijk is het dat Ajax van AEL wint aangezien Cyprus met ingang van volgend seizoen een directe concurrent van Nederland gaat worden in de strijd om die 11e plek.
Met die mentaliteit van Feyenoord begrijp ik dan weer wel dat ze afgelopen 12 jaar 2x een Europese uitwedstrijd hebben gewonnen.Eerlijk gezegd vooral PSV. Feyenoord begrijp ik wel dat ze met 1-1 genoegen nemen, dat was immers al dik beslist.
Er bestaat na de uitslagen van vanavond zelfs een goede kans dat Feyenoord in pot2 wordt ingedeeld.
Beide Oostenrijkse teams komen in de EL in pot 4.
Belgi? heeft nu 32,600 punten
Dan zou Nederland 19.25 punten meer moeten pakken om ze in te halen. Belgi? heeft nog wel alle 5 teams in Europa.
Voor dit seizoen niet re?el om Belgi? in te halen, maar voor volgend seizoen of het seizoen daarna misschien wel. Belgi? verliest de komende 2 seizoenen meer punten uit het verleden dan Nederland. In de tussenstand van 2022 staat Nederland zelfs al boven Belgi?.