UEFA-ranking

Max

Administrator
Forumleiding
Maar ook hier weer laten Feyenoord en PSV na om even die puntjes te pakken. Met een beetje inzet win je.

Atreides

Well-known member
Volgens mij snap je dan zijn staat je niet. NL is het nulpunt..

Mijn fout. Ik had verwacht dat hij de tussentijdse ontwikkeling mee zou nemen. Het verschil in punten kan ik zelf ook wel berekenen.

Maar ook hier weer laten Feyenoord en PSV na om even die puntjes te pakken. Met een beetje inzet win je.

Eens. Al ben ik al lang blij dat PSV wel door is. Blijft bizar hoe groot het verschil is tussen PSV nationaal en internationaal.

erka

Well-known member

Eerlijk gezegd vooral PSV. Feyenoord begrijp ik wel dat ze met 1-1 genoegen nemen, dat was immers al dik beslist.

PSV echter...die 0-1 kan zomaar een keer vallen. Ik begrijp oprecht niet waar PSV en Van Bommel mee bezig zijn.

Max

Administrator
Forumleiding
Is die bonus voor de groepsfase CL voor Oostenrijk al in de stand verwerkt? Die hebben er al een binnen.

Tobcoach

New member
Het wordt dit seizoen dus weer een gevecht tussen Oostenrijk en Nederland om plaats 11. Ook belangrijk is het dat Ajax van AEL wint aangezien Cyprus met ingang van volgend seizoen een directe concurrent van Nederland gaat worden in de strijd om die 11e plek.

Forza AZ

Well-known member
Volgens mij snap je dan zijn staat je niet. NL is het nulpunt.

EDIT: Of ik zie een aangepaste versie.

De aanpassing was alleen de tekst onder het staatje. De getallen heb ik niet later veranderd. Nederland heeft gewoon 0,600 meer dan vorige week (0,200 voor Ajax en AZ en 0,100 voor PSV en Feyenoord).

Forza AZ

Well-known member
Het wordt dit seizoen dus weer een gevecht tussen Oostenrijk en Nederland om plaats 11. Ook belangrijk is het dat Ajax van AEL wint aangezien Cyprus met ingang van volgend seizoen een directe concurrent van Nederland gaat worden in de strijd om die 11e plek.

Ajax speelt niet tegen AEL (Limassol), maar tegen APOEL (Nicosia).

Pascallovic

Well-known member
Eerlijk gezegd vooral PSV. Feyenoord begrijp ik wel dat ze met 1-1 genoegen nemen, dat was immers al dik beslist.
Met die mentaliteit van Feyenoord begrijp ik dan weer wel dat ze afgelopen 12 jaar 2x een Europese uitwedstrijd hebben gewonnen.

Max

Administrator
Forumleiding
Op basis van de huidige situatie zouden zowel Oostenrijk als Nederland een ploeg in de CL hebben en twee in de EL. AZ kan nog positief verrassen voor Nederland en Ajax nog negatief. Linz kan nog positief verrassen voor Oostenrijk. Als er niks geks gebeurd, dan neem ik aan dat de traditionele top drie Oostenrijk toch achter zich moeten kunnen houden.

Joost

Well-known member
Er bestaat na de uitslagen van vanavond zelfs een goede kans dat Feyenoord in pot2 wordt ingedeeld.
Beide Oostenrijkse teams komen in de EL in pot 4.

Max

Administrator
Forumleiding
Er bestaat na de uitslagen van vanavond zelfs een goede kans dat Feyenoord in pot2 wordt ingedeeld.
Beide Oostenrijkse teams komen in de EL in pot 4.

Als dat zo is, dan heb je je traditionele top drie in poules in de CL/EL waar men gewoon punten moet kunnen pakken. Het zou een mooie bonus zijn als AZ het alsnog redt tegen Antwerp.

Forza AZ

Well-known member
Punten 20-22 augustus:

LASK Linz (0,000)
Ajax (0,100)
Slavia Praha (0,200)

Zorya Luhansk (0,000)
Trabzonspor (0,200)
PSV (0,200)
Feyenoord (0,200)
AZ (0,100)
K?benhavn (0,250)

9.Oekra?ne 30,600 (+1,850) 4/5 9,5
10.Turkije 30,400 (+1,650) 4/5 8,5
11.Nederland 28,750 (0,000) 4/5
12.Oostenrijk 28,525 (-0,225) 3/5 1,5
13.Tsjechi? 25,900 (-2,850) 1/5 14,5
14.Denemarken 25,750 (-3,000) 1/4 12,0

aantal clubs nog actief/totaal aantal clubs
aantal punten dat Nederland moet halen om het land in te halen
aantal punten dat de landen op Nederland moeten inhalen

Max

Administrator
Forumleiding
Zou mooi zijn als we op termijn weer de concurrentie met Oekra?ne en Turkije en daarna Belgi? aan kunnen gaan.

ALenstra

Well-known member
Ach, binnenkort komt er een andere opzet en dan zijn deze cijfertjes niet meer belangrijk...............

De Wolf

Well-known member
Belgi? heeft nu 32,600 punten

Dan zou Nederland 19.25 punten meer moeten pakken om ze in te halen. Belgi? heeft nog wel alle 5 teams in Europa.

Forza AZ

Well-known member
Belgi? heeft nu 32,600 punten

Dan zou Nederland 19.25 punten meer moeten pakken om ze in te halen. Belgi? heeft nog wel alle 5 teams in Europa.

Voor dit seizoen niet re?el om Belgi? in te halen, maar voor volgend seizoen of het seizoen daarna misschien wel. Belgi? verliest de komende 2 seizoenen meer punten uit het verleden dan Nederland. In de tussenstand van 2022 staat Nederland zelfs al boven Belgi?.

De Wolf

Well-known member
Voor dit seizoen niet re?el om Belgi? in te halen, maar voor volgend seizoen of het seizoen daarna misschien wel. Belgi? verliest de komende 2 seizoenen meer punten uit het verleden dan Nederland. In de tussenstand van 2022 staat Nederland zelfs al boven Belgi?.

Kans lijkt mij groter dan dat Tsjechi? en Denemarken met hun enige team Nederland inhalen.

Bovenaan