UEFA Nations League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van tevoren was er veel kritiek op die hele Nations League, maar zo na 2 maanden kunnen we volgens mij toch wel zeggen dat dit een schot in de roos is.

Jep, ik geniet er ook van. Al scheelt het daarin wel dat Nederland het goed doet.
 

Mario

Well-known member
Portugal, Engeland, Belgi? en Frankrijk/Nederland ... Ouderwets EK komende zomer :duim:
 

zwammy

Well-known member
Vriend van mij stuurt net foto's door van het uitvak in San Marino. Tja, NAC speelt toch niet deze week :D

Oh ja, it's coming home!
 

Sensini

Active member
Na met 0-2 voor te hebben gestaan verliest Belgi? met 5-2. Niet Belgi? maar Zwitserland naar de eindronde!
 

Mario

Well-known member
Toch leuk de Nations League ... zover alleen Engeland van alle halve WK finalisten naar de eindstrijd.
 

Batigoal

Well-known member
Van tevoren was er veel kritiek op die hele Nations League, maar zo na 2 maanden kunnen we volgens mij toch wel zeggen dat dit een schot in de roos is.

En van te voren met z'n allen maar zaniken over die bureautjes die met dit soort plannen komen aanzetten. ;)
 

JMD

Well-known member
En van te voren met z'n allen maar zaniken over die bureautjes die met dit soort plannen komen aanzetten. ;)

Volgens mij komt die gewoon van de burelen van de UEFA.
Mijn terughoudendheid mbt die Nations League was vooral hoe dit nou linkte met het EK en de playoffplaatsing. Het idee van minder oefenduels en de landen meer op gelijk niveau tegen elkaar laten spelen vond ik altijd al leuk.
 

Mario

Well-known member
Het zou geweldig zijn als Nederland uiteindelijk de Nations League wint, al is het concept voor Oranje natuurlijk meer dan geslaagd.
Wij hebben onszelf weer op de internationale voetbalkaart gezet, door niet te degraderen en zelfs een plek in pot 1. voor de EK loting te pakken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alleen al dat we over het algemeen de beste spelers aan het werk zien, is wat mij betreft een enorme verbetering. Voorheen regende het afmeldingen, nu zie je grotere belangen en als je ziet hoe die goal van Kane gister gevierd werd, dan zit het wel goed met de beleving.
 
Bovenaan