Betaalkanalen hebben ook elke poep en scheet met opgeklopte onzin te verkopen.
Ach, zoveel stelt die Nations League ook weer niet voor.
Nu het wel goed gaat is het een leuk toernooi inderdaad. Het liefst tegen Zwitserland, daar spelen we niet zo vaak tegen. En mochten we doorgaan dan tegen Engeland.
Die Portugezen wil je idd niet treffen. Zou toch lekker zijn als we die prachtige beker omhoog mogen liften.
Het is in principe een EK zonder de zwakke broeders.
Precies. Je speelt eindelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders. Je zou zelfs kunnen overwegen indien er behoefte is om ook op die niveaus een Final Four in te voeren.
Dat zou dom zijn, want dan kom je in de knoei met de data voor de kwalificatieduels. De deelnemers aan de final four spelen immers in een groep van 5. Als je die andere divisies ook een final four laat spelen, dan stuur je de loting voor de EK-kwalificatie wel heel erg.
Voorheen oefenden we toch ook vrijwel altijd wel tegen dit soort tegenstanders?Precies. Je speelt eindelijk tegen gelijkwaardige tegenstanders. Je zou zelfs kunnen overwegen indien er behoefte is om ook op die niveaus een Final Four in te voeren.
Voorheen oefenden we toch ook vrijwel altijd wel tegen dit soort tegenstanders?
Ik kan me niet herinneren dat we oefenwedstrijden tegen ploegen van het kaliber San Marino hebben gespeeld.Je zit in de kleinere groep, dus nu speel je niet tegen een land uit de categorie San Marino. In plaats daarvan speel je tegen Portugal, Engeland of Zwitserland.
Ik kan me niet herinneren dat we oefenwedstrijden tegen ploegen van het kaliber San Marino hebben gespeeld.
Ik dacht de hele tijd dat de winnaar van de Nations League naar het EK zou gaan, dat is dus niet zo. Wat mij betreft een vrij waardeloos toernooi daarmee en voor internationals straks een vervelende agenda vulling in juni in wat eigenlijk een “rustjaar” zou moeten zijn.