Waren de beentjes dan in de lucht?FC Twente weer met de beide beentjes op de vloer.
Waren de beentjes dan in de lucht?FC Twente weer met de beide beentjes op de vloer.
Waren ze toch gewoon blij verrast met een mooie prestatie op Old Trafford? Loop je dan direct met je hoofd in de wolken? Geven de prestaties in de eredivisie verder ook geen enorme aanleiding toe, dus volgens mij valt het best mee met het zweven van Twente.Na het gelijkspel op Old Trafford had ik de de indruk van wel.
Wat ik vernomen heb de eeuwige apengeluiden.Wat voor racistische teksten hebben de hersenloze Twente fans gisteravond geroepen. Ik dacht dat we dit fenomeen nu wel een keer achter ons hebben gelaten…
En dat is best knap met deze flink geïmproviseerde opstelling.FC Twente op voorsprong!
Unnerstall is de beste lijnkeeper van NL, maar voor de rest is die echt niet meer dan middelmatig. Tyton haalde het bij PSV ook niet. Feyenoord heeft idd momenteel een probleem door de blessure van Bijlow, maar bij Ajax en PSV is het echt niet zo slechtGeweldige redding. Twente zit goed in de keepers vergeleken met laten we zeggen Feyenoord, Ajax en PSV.
Unnerstall is de beste lijnkeeper van NL, maar voor de rest is die echt niet meer dan middelmatig. Tyton haalde het bij PSV ook niet. Feyenoord heeft idd momenteel een probleem door de blessure van Bijlow, maar bij Ajax en PSV is het echt niet zo slecht
Ja, en Unnerstall blunderde er de laatste weken ook af en toe op los. Dus het is echt niet zo dat Twente beter in de keepers zit als de andere clubs.Ajax moest de 40-jarige Pasveer van stal halen. Benitez is goed, maar Drommel is ook een erkende blunderaar.
Nee, Farioli gaf de voorkeur aan Pasveer omdat die sterker is in de coaching dan Ramaj. Ik denk dat Ramaj in totaliteit een betere keeper is dan Unnerstall, wat JMD ook al zegt, Unnerstall is goed maar niet compleet. Gaat ook regelmatig in de fout op momenten dat zijn zwakke punten worden aangesproken. Neemt niet weg dat het een prima lijnkerper is, maar ik ben het niet met je eens dat Ajax een keepersprobleem heeft. In tegendeel zelfs.Ajax moest de 40-jarige Pasveer van stal halen. Benitez is goed, maar Drommel is ook een erkende blunderaar.