Twente in Europa

JMD

Well-known member
Belangrijk duel voor Twente vanavond, als je verder wil zal je tegen clubs als union moeten winnen

De Groene Scout

Well-known member
Klopt; alleen de winst telt vanavond. Leuk meedoen of een prima wedstrijd hebben we nu even niets aan. Alleen de 3 punten zijn belangrijk!!

JMD

Well-known member
Voor de club ranking van de Uefa is dit overigens ook een hele belangrijke want België is in de toekomst de grootste kanshebber op plek 6

De Groene Scout

Well-known member
Wat een drama 1e helft.
Echt ongelofelijk dat Regeer op rechtsback moet. Die staat continu verkeerd opgesteld en mede doordat hij op het middenveld weg is, hebben we daar ook geen overwicht. Het is echt heel zwak.
Ik zou zeggen 3x wisselen Besselink, van Bergen en Rots eruit. Regeer naar het middenveld en beetje fris bloed voorin.

JMD

Well-known member
Ik zat alleen schakelkanaal te kijken, maar was Twente zo zwak of union simpelweg beter?

Abubakari

Well-known member
Jammer, ik had wel meer verwacht van Twente tegen deze Belgische middenmoter..
Ja, ik ook. Heb ze begin dit seizoen twee keer in het stadion zien spelen en vond Union erg matig. Moet je als Twente zijnde thuis gewoon van winnen. Maar Twente blijft Europees ver onder het niveau wat ze in de eredivisie halen volgens mij.

Jacco

Well-known member
Gisteren speelden ze gedurfd met heel veel druk. Fysiek leek iedere speler minstens zo twee keer zo sterk als de Twentse tegenstander, waardoor Twente zo'n beetje elk duel verloor. Daarnaast veel slordige passes door Twente en in de eerste helft ook wat wisselingen in de standaard opstelling die niet goed uitpakten.

De Groene Scout

Well-known member
in de eerste helft ook wat wisselingen in de standaard opstelling die niet goed uitpakten.
Dat is echt funest geweest. Die Belgjes hadden perfect door dat Regeer geen rechts back is. Op het middenveld werd de slag ook verloren door te kiezen voor Besselink / Steijn / Vlap. Daar moet minimaal 1 controleur bij als Kjolo/ Regeer / Eiting.
Hierdoor vanaf de aftrap onder druk en de eerste 20 minuten compleet overlopen en daar ook de wedstrijd al verloren.

Bovenaan