De Groene Scout
Well-known member
Haha, 0-2 via knappe actie Lammers!!
Nee, Farioli gaf de voorkeur aan Pasveer omdat die sterker is in de coaching dan Ramaj. Ik denk dat Ramaj in totaliteit een betere keeper is dan Unnerstall, wat JMD ook al zegt, Unnerstall is goed maar niet compleet. Gaat ook regelmatig in de fout op momenten dat zijn zwakke punten worden aangesproken. Neemt niet weg dat het een prima lijnkerper is, maar ik ben het niet met je eens dat Ajax een keepersprobleem heeft. In tegendeel zelfs.
Ramaj was vorig seizoen gewoon één van de weinige spelers die het niveau aankon.
De één is goed, de ander is nog beter is ook een mogelijkheid. Ik heb Unnerstall dit seizoen meer blunders zien maken dan Pasveer.Als je voor miljoenen Ramaj haalt en de 40-jarige Pasveer de voorkeur geeft dan vind ik dat niet heeullll sterk.
Ik ook. Unnerstall is verschrikkelijk gehypet de afgelopen jaren. Als lijnkeeper is er geen betere, maar de rest is gewoon te onzeker.De één is goed, de ander is nog beter is ook een mogelijkheid. Ik heb Unnerstall dit seizoen meer blunders zien maken dan Pasveer.